- Jesteś tutaj:
- Strona główna
- Reklamacje
Reklamacje
- Jak złożyć reklamację?
- Jak dokonać zwrotu towaru?
- W jakim czasie mogę zwrócić towar?
- W jakim czasie otrzymam zwrot wpłaty za zareklamowany lub zwrócony towar?
- Jaką drogą otrzymam zwrot wpłaty?
- Jaki jest status mojej reklamacji?
- W jakim terminie zostanie rozstrzygnięte moje zgłoszenie?
- Czy mogę zwrócić towar osobiście?
- Czy w przypadku wymiany towaru na inny mogę oddać paczkę na zwrot kurierowi dostarczającemu nowy produkt?
Jak złożyć reklamacje?
Reklamację można złożyć przez stronę internetową lub drogą mailową, wysyłając wiadomość na reklamacje@krakvet.pl. Reklamację należy złożyć w terminie do 14 dni od odebrania paczki.
Zostaniesz poproszony o podanie informacji na temat stanu przesyłki (jeśli reklamacja dotyczy braku w paczce lub uszkodzenia) oraz o przedstawienie problemu z otrzymanym towarem. W przypadku uszkodzeń przesyłki prosimy o zrobienie zdjęć paczki z zewnątrz oraz towaru, a także o spisanie protokołu szkody. Można to zrobić w obecności kuriera lub online. Protokół szkody należy przesłać razem ze zdjęciami paczki. Jeśli otrzymałeś nieprawidłowy towar, a paczka nie jest uszkodzona, wystarczy przesłać zdjęcie otrzymanego towaru.
O dalszych statusach zgłoszenia będziesz informowany drogą mailową.
Jak dokonać zwrotu towaru?
Zgłoś chęć zwrotu przez stronę internetową lub drogą mailową. Nie odsyłaj towaru na swój koszt – nasz Dział Zwrotów zajmie się zamówieniem kuriera na nasz koszt i prześle Ci etykietę do naklejenia na paczkę oraz poinformuje Cię, kiedy kurier stawi się po odbiór paczki.
Jeśli jeszcze nie odebrałeś paczki z paczkomatu lub z rąk kuriera, a chcesz zrezygnować z zakupu, po prostu nie odbieraj paczki – zostanie ona zwrócona do nas.
Zwracany towar musi być nienaruszony, w oryginalnym opakowaniu.
W jakim czasie mogę zwrócić towar?
Sklep KrakVet oferuje możliwość darmowego zwrotu towaru do 14 dni od odebrania paczki w przypadku zakupu na osobę fizyczną. Zgłoś do nas chęć zwrotu, a pokryjemy koszt odesłania paczki do naszego magazynu.
Zwracany towar musi być nienaruszony, w oryginalnym opakowaniu.
W jakim czasie otrzymam zwrot wpłaty za zareklamowany lub zwrócony towar?
Dokładamy wszelkich starań, aby zwrot został zwrócony w najkrótszym możliwym czasie. Jeśli Twoje zgłoszenie zostało rozstrzygnięte i ma być rozliczone zwrotem wpłaty, otrzymasz zwrot nie później niż do 14 dni od rozstrzygnięcia zgłoszenia.
Jaką drogą otrzymam zwrot wpłaty?
Bez względu na formę płatności, zwroty wpłat są realizowane tylko i wyłącznie przelewem tradycyjnym na konto podane przez Klienta. Nie mamy możliwości odesłania przelewu na konto, z którego przyszła wpłata – prosimy uprzejmie o mailową dyspozycję z podaniem numeru konta do zwrotu.
Nie dokonujemy zwrotów przekazem pocztowym.
W przypadku zakupów przez Allegro i płatności z góry zwrot następuje automatycznie.
Jaki jest status mojej reklamacji?
Aby dowiedzieć się więcej na temat statusu reklamacji, prosimy o kontakt drogą mailową na adres reklamacje@krakvet.pl. Nasz Dział Reklamacji udzieli odpowiedzi na Twoje zapytanie w najkrótszym możliwym czasie.
W jakim terminie zostanie rozstrzygnięte moje zgłoszenie?
Każde zgłoszenie jest rozstrzygane indywidualnie - jeśli chcesz poznać status swojej reklamacji, skieruj zapytanie na adres reklamacje@krakvet.pl. Nasz Dział Reklamacji dokłada wszelkich starań, by rozwiązywać zgłoszenia w najkrótszym możliwym terminie.
Zgodnie z regulaminem sklepu, Sprzedający w terminie czternastu dni ustosunkuje się do:
- oświadczenia o żądaniu obniżenia ceny;
- oświadczenia o odstąpieniu od umowy;
- żądania wymiany rzeczy na wolną od wad;
- żądania usunięcia wady. W przeciwnym wypadku uważa się, że uznał za uzasadnione oświadczenie lub żądanie Konsumenta.
Czy mogę zwrócić towar osobiście?
Towar reklamowany lub skierowany na zwrot należy odesłać do naszego magazynu – przykro mi, ale nie ma obecnie możliwości zwrócenia go osobiście. Prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta, który zamówi dla Ciebie kuriera po odbiór paczki.
Czy w przypadku wymiany towaru na inny mogę oddać paczkę na zwrot kurierowi dostarczającemu nowy produkt?
Przykro mi, ale nie ma takiej możliwości. W przypadku zwrotu towar musi zostać do nas najpierw odesłany – po tym następuje zwrot środków lub wysyłka nowego towaru.