Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Reklamacje

  1. Jak złożyć reklamację?
  2. Jak dokonać zwrotu towaru?
  3. W jakim czasie mogę zwrócić towar?
  4. W jakim czasie otrzymam zwrot wpłaty za zareklamowany lub zwrócony towar?
  5. Jaką drogą otrzymam zwrot wpłaty?
  6. Jaki jest status mojej reklamacji?
  7. W jakim terminie zostanie rozstrzygnięte moje zgłoszenie?
  8. Czy mogę zwrócić towar osobiście?
  9. Czy w przypadku wymiany towaru na inny mogę oddać paczkę na zwrot kurierowi dostarczającemu nowy produkt?

Jak złożyć reklamacje?

Reklamację można złożyć przez stronę internetową lub drogą mailową, wysyłając wiadomość na reklamacje@krakvet.pl. Reklamację należy złożyć w terminie do 14 dni od odebrania paczki. Uwaga! Pliki załączone do korespondencji nie powinny przekraczać 10MB, ponieważ wiadomość z reklamacją może zostać zablokowana przez serwer.

Zostaniesz poproszony o podanie informacji na temat stanu przesyłki (jeśli reklamacja dotyczy braku w paczce lub uszkodzenia) oraz o przedstawienie problemu z otrzymanym towarem. W przypadku uszkodzeń przesyłki prosimy o zrobienie zdjęć paczki z zewnątrz oraz towaru, a także o spisanie protokołu szkody. Można to zrobić w obecności kuriera lub online. Protokół szkody należy przesłać razem ze zdjęciami paczki. Jeśli otrzymałeś nieprawidłowy towar, a paczka nie jest uszkodzona, wystarczy przesłać zdjęcie otrzymanego towaru.

O dalszych statusach zgłoszenia będziesz informowany drogą mailową.

Jak dokonać zwrotu towaru?

Zgłoś chęć zwrotu przez stronę internetową lub drogą mailową. Nie odsyłaj towaru na swój koszt – nasz Dział Zwrotów zajmie się zamówieniem kuriera na nasz koszt i prześle Ci etykietę do naklejenia na paczkę oraz poinformuje Cię, kiedy kurier stawi się po odbiór paczki.

Jeśli jeszcze nie odebrałeś paczki z paczkomatu lub z rąk kuriera, a chcesz zrezygnować z zakupu, po prostu nie odbieraj paczki – zostanie ona zwrócona do nas.

Zwracany towar musi być nienaruszony, w oryginalnym opakowaniu.

W jakim czasie mogę zwrócić towar?

Sklep KrakVet oferuje możliwość darmowego zwrotu towaru do 14 dni od odebrania paczki w przypadku zakupu na osobę fizyczną. Zgłoś do nas chęć zwrotu, a pokryjemy koszt odesłania paczki do naszego magazynu.

Zwracany towar musi być nienaruszony, w oryginalnym opakowaniu.

W jakim czasie otrzymam zwrot wpłaty za zareklamowany lub zwrócony towar?

Dokładamy wszelkich starań, aby zwrot został zwrócony w najkrótszym możliwym czasie. Jeśli Twoje zgłoszenie zostało rozstrzygnięte i ma być rozliczone zwrotem wpłaty, otrzymasz zwrot nie później niż do 14 dni od rozstrzygnięcia zgłoszenia.

Jaką drogą otrzymam zwrot wpłaty?

Każdy zwrot płatności jest realizowany automatycznie. Wpłata zostanie zwrócona metodą płatności, którą zostało opłacone zamówienie.

Jaki jest status mojej reklamacji?

Aby dowiedzieć się więcej na temat statusu reklamacji, prosimy o kontakt drogą mailową na adres reklamacje@krakvet.pl. Nasz Dział Reklamacji udzieli odpowiedzi na Twoje zapytanie w najkrótszym możliwym czasie.

W jakim terminie zostanie rozstrzygnięte moje zgłoszenie?

Każde zgłoszenie jest rozstrzygane indywidualnie - jeśli chcesz poznać status swojej reklamacji, skieruj zapytanie na adres reklamacje@krakvet.pl. Nasz Dział Reklamacji dokłada wszelkich starań, by rozwiązywać zgłoszenia w najkrótszym możliwym terminie.

Zgodnie z regulaminem sklepu, Sprzedający w terminie czternastu dni ustosunkuje się do:

  • oświadczenia o żądaniu obniżenia ceny;
  • oświadczenia o odstąpieniu od umowy;
  • żądania wymiany rzeczy na wolną od wad;
  • żądania usunięcia wady. W przeciwnym wypadku uważa się, że uznał za uzasadnione oświadczenie lub żądanie Konsumenta.

Czy mogę zwrócić towar osobiście?

Towar reklamowany lub skierowany na zwrot należy odesłać do naszego magazynu – przykro mi, ale nie ma obecnie możliwości zwrócenia go osobiście. Prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta, który zamówi dla Ciebie kuriera po odbiór paczki.

Czy w przypadku wymiany towaru na inny mogę oddać paczkę na zwrot kurierowi dostarczającemu nowy produkt?

Przykro mi, ale nie ma takiej możliwości. W przypadku zwrotu towar musi zostać do nas najpierw odesłany – po tym następuje zwrot środków lub wysyłka nowego towaru.

pixel