Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Reklamacje

  1. Jak złożyć reklamację?
  2. Jak dokonać zwrotu towaru?
  3. W jakim czasie mogę zwrócić towar?
  4. W jakim czasie otrzymam zwrot wpłaty za zareklamowany lub zwrócony towar?
  5. Jaką drogą otrzymam zwrot wpłaty?
  6. Jaki jest status mojej reklamacji?
  7. W jakim terminie zostanie rozstrzygnięte moje zgłoszenie?
  8. Czy mogę zwrócić towar osobiście?
  9. Czy w przypadku wymiany towaru na inny mogę oddać paczkę na zwrot kurierowi dostarczającemu nowy produkt?

Jak złożyć reklamacje?

Reklamację można złożyć przez stronę internetową lub drogą mailową, wysyłając wiadomość na reklamacje@krakvet.pl. Reklamację należy złożyć w terminie do 14 dni od odebrania paczki.

Zostaniesz poproszony o podanie informacji na temat stanu przesyłki (jeśli reklamacja dotyczy braku w paczce lub uszkodzenia) oraz o przedstawienie problemu z otrzymanym towarem. W przypadku uszkodzeń przesyłki prosimy o zrobienie zdjęć paczki z zewnątrz oraz towaru, a także o spisanie protokołu szkody. Można to zrobić w obecności kuriera lub online. Protokół szkody należy przesłać razem ze zdjęciami paczki. Jeśli otrzymałeś nieprawidłowy towar, a paczka nie jest uszkodzona, wystarczy przesłać zdjęcie otrzymanego towaru.

O dalszych statusach zgłoszenia będziesz informowany drogą mailową.

Jak dokonać zwrotu towaru?

Zgłoś chęć zwrotu przez stronę internetową lub drogą mailową. Nie odsyłaj towaru na swój koszt – nasz Dział Zwrotów zajmie się zamówieniem kuriera na nasz koszt i prześle Ci etykietę do naklejenia na paczkę oraz poinformuje Cię, kiedy kurier stawi się po odbiór paczki.

Jeśli jeszcze nie odebrałeś paczki z paczkomatu lub z rąk kuriera, a chcesz zrezygnować z zakupu, po prostu nie odbieraj paczki – zostanie ona zwrócona do nas.

Zwracany towar musi być nienaruszony, w oryginalnym opakowaniu.

W jakim czasie mogę zwrócić towar?

Sklep KrakVet oferuje możliwość darmowego zwrotu towaru do 14 dni od odebrania paczki w przypadku zakupu na osobę fizyczną. Zgłoś do nas chęć zwrotu, a pokryjemy koszt odesłania paczki do naszego magazynu.

Zwracany towar musi być nienaruszony, w oryginalnym opakowaniu.

W jakim czasie otrzymam zwrot wpłaty za zareklamowany lub zwrócony towar?

Dokładamy wszelkich starań, aby zwrot został zwrócony w najkrótszym możliwym czasie. Jeśli Twoje zgłoszenie zostało rozstrzygnięte i ma być rozliczone zwrotem wpłaty, otrzymasz zwrot nie później niż do 14 dni od rozstrzygnięcia zgłoszenia.

Jaką drogą otrzymam zwrot wpłaty?

Bez względu na formę płatności, zwroty wpłat są realizowane tylko i wyłącznie przelewem tradycyjnym na konto podane przez Klienta. Nie mamy możliwości odesłania przelewu na konto, z którego przyszła wpłata – prosimy uprzejmie o mailową dyspozycję z podaniem numeru konta do zwrotu.

Nie dokonujemy zwrotów przekazem pocztowym.

W przypadku zakupów przez Allegro i płatności z góry zwrot następuje automatycznie.

Jaki jest status mojej reklamacji?

Aby dowiedzieć się więcej na temat statusu reklamacji, prosimy o kontakt drogą mailową na adres reklamacje@krakvet.pl. Nasz Dział Reklamacji udzieli odpowiedzi na Twoje zapytanie w najkrótszym możliwym czasie.

W jakim terminie zostanie rozstrzygnięte moje zgłoszenie?

Każde zgłoszenie jest rozstrzygane indywidualnie - jeśli chcesz poznać status swojej reklamacji, skieruj zapytanie na adres reklamacje@krakvet.pl. Nasz Dział Reklamacji dokłada wszelkich starań, by rozwiązywać zgłoszenia w najkrótszym możliwym terminie.

Zgodnie z regulaminem sklepu, Sprzedający w terminie czternastu dni ustosunkuje się do:

  • oświadczenia o żądaniu obniżenia ceny;
  • oświadczenia o odstąpieniu od umowy;
  • żądania wymiany rzeczy na wolną od wad;
  • żądania usunięcia wady. W przeciwnym wypadku uważa się, że uznał za uzasadnione oświadczenie lub żądanie Konsumenta.

Czy mogę zwrócić towar osobiście?

Towar reklamowany lub skierowany na zwrot należy odesłać do naszego magazynu – przykro mi, ale nie ma obecnie możliwości zwrócenia go osobiście. Prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta, który zamówi dla Ciebie kuriera po odbiór paczki.

Czy w przypadku wymiany towaru na inny mogę oddać paczkę na zwrot kurierowi dostarczającemu nowy produkt?

Przykro mi, ale nie ma takiej możliwości. W przypadku zwrotu towar musi zostać do nas najpierw odesłany – po tym następuje zwrot środków lub wysyłka nowego towaru.

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

NIE WYRAŻAM ZGODY
ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY
pixel