W celu zapewnienia szybkiej weryfikacji, zachęcamy do składania reklamacji i zwrotów poprzez Formularz Zgłoszeniowy.
14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość
Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając na piśmie oświadczenie woli w terminie 14 dni. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, na podstawie której ACTION wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności, liczony jest od dnia wydania rzeczy (od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik), przy czym, w przypadku umowy, która: a) obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – termin liczony jest od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, jego partii lub części, b) polega na regularnym dostarczaniu towaru przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z towarów; a w przypadku pozostałych umów – od dnia jej zawarcia. Dla zachowania terminu, o którym mowa w zdaniu poprzednim, wystarczy wysłać pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed jego upływem lub załączyć do przesyłki ze zwracanym towarem na adres ACTION – Dział Reklamacji Zamienie, ul Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno. Z dopiskiem „Zwrot KrakVet”. Wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi Załącznik nr 2 do Regulaminu.Zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. W razie odstąpienia od umowy sprzedaży, umowa taka uważana jest za niezawartą, a strony zwracają sobie wszystko co świadczyły drugiej stronie. W przypadku zwrotu towaru z zamówienia, do którego dołączony był gratis promocyjny, Klient zobowiązany jest zwrócić także przedmiotowy gratis. W przypadku odmowy zwrotu gratisu, Sklep zwróci Klientowi cenę zwróconych rzeczy pomniejszoną o wartość gratisu – zgodnie z ceną gratisu. Konsument jest zobowiązany odesłać towar niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Zwrot świadczeń stron powinien nastąpić niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni.
Koszty zwrotu towaru ponosi Konsument. Konsument ponosi koszty opłat dodatkowych lub inne koszty, o których mowa w art. 12 ust. 1 pkt 5 Ustawie o prawach konsumenta (m.in. koszty przygotowania i zapakowania towaru, koszty odprawy celnej – w przypadku odesłania towaru do Sprzedawcy z państwa spoza Unii Europejskiej).
Jeżeli zamówiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go do nas zwrócić w przeciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki.
W transporcie rozróżnia się dwa rodzaje szkód:
Szkoda jawna – widoczna od razu przy odbiorze (np. uszkodzone opakowanie).
-Należy natychmiast wpisać zastrzeżenie do dokumentu przewozowego. Brak takiego wpisu oznacza, że przesyłka została odebrana jako nieuszkodzona.
Szkoda ukryta – ujawnia się dopiero po rozpakowaniu (np. uszkodzenie towaru wewnątrz).
- Należy zgłosić przewoźnikowi w terminie do 7 dni od dostawy, aby zachować prawo do roszczeń.
Ważne: szybkie i terminowe zgłoszenie szkody jest niezbędne do skutecznego dochodzenia odszkodowania.
Podstawa prawna: art. 30 ust. 1 Konwencji CMR.
PRZEZ E-MAIL
reklamacje@krakvet.pl
PRZEZ PANEL ZWROTÓW
ZWROTY InPost Paczkomat®
Obsługujemy szybkie zwroty z Inpost poprzez platformę szybkiezwroty.pl
Tylko w przypadku procedury reklamacyjnej.