Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Royal Canin Urinary S/O

( ilość produktów: 8 )

Marka Royal Canin cieszy się wieloletnim doświadczeniem w produkcji bytowych i weterynaryjnych karm dla psów. Seria weterynaryjnych diet Royal Canin Veterinary cieszy się ogromną popularnością i jest często polecana przez licznych weterynarzy i specjalistów do spraw dietetyki zwierzęcej. Obejmuje szeroką gamę karm, które łagodzą i wspomagają leczenie szeregu problemów zdrowotnych i chorób, z którymi najczęściej borykają się psy i koty.

Jedną z nich jest linia karm Royal Canin Urinary przeznaczona dla pupili zmagających się z problemami dróg moczowych oraz kamicą. Diety Royal Canin Urinary SO stanowią  zbilansowane i precyzyjnie opracowane posiłki, które łagodzą objawy oraz zapobiegają nawrotom chorób dróg moczowych. Poznaj produkty dostępne w linii.

Karma dla kota Royal Canin Urinary

Linia oferuje karmy dla kota Royal Canin Urinary S/O opracowane specjalnie z myślą o pupilach chorujących na choroby dróg moczowych oraz zmagających się z kamicą. Karma rozpuszcza kamienie struwitowe wszystkich rodzajów oraz zapobiega ich ponownemu powstawaniu. Formuła ma ograniczoną zawartość magnezu, który stanowi budulec kamieni struwitowych, a także niski poziom RSS, który minimalizuje ryzyko tworzenia się kamieni struwitowych poprzez obniżone stężenie jonów potrzebnych do krystalizacji. Receptura została opracowana tak, by utrzymać odpowiedni poziom wysycenia moczu oraz jego odpowiednie rozcieńczenie.

Dzięki Royal Canin Urinary S/O kot będzie miał zapewnioną zbilansowaną dietę na czas leczenia. Karma dla kota Royal Canin Urinary S/O dostępna jest pod postacią karmy suchej lub też w wariancie Royal Canin Urinary S/O saszetki z mokrą karmą.

Karma dla psa Royal Canin Urinary

Karma dla psa Royal Canin Veterinary Urinary S/O to dieta opracowana specjalnie z myślą o specyficznych potrzebach żywieniowych psów zmagających się z chorobami dróg moczowych oraz problemami takimi, jak kamienie struwitowe czy oksalatowe. Dzięki starannie skomponowanej formule o obniżonej zawartości magnezu i RSS karma zapobiega ponownemu tworzeniu się kamieni. Dba o odpowiednie wysycenie i rozcieńczenie moczu. Zalecana jest również w przypadku schorzeń takich, jak bakteryjne zapalenie pęcherza moczowego. Dla psów wymagających niskokalorycznej diety dostępna jest również w wersji Royal Canin Veterinary Urinary S/O Moderate Calorie.

Dzięki karmie Royal Canin Urinary S/O pies ma zagwarantowaną pełnporcjową dietę na czas kuracji. Karma spełnia dzienne zapotrzebowanie psa na wartości odżywcze oraz gwarantuje smakowity, odżywczy posiłek. Karma Royal Canin Urinary pies występuje w postaci karmy suchej oraz karmy mokrej dostępnej w saszetkach.

Zadbaj o zdrowie dróg moczowych pupila – jeśli boryka się z problemami, zapytaj weterynarza o karmy Urinary SO Royal Canin.

Zobacz artykuły na blogu związane z tematem: Royal Canin Urinary

Choroby nerek u kota – objawy i leczenie

Nerki to organ odgrywający kluczową rolę w organizmie każdego zwierzęcia. Odpowiadają za filtrowanie, odtruwanie, wydalanie szkodliwych produktów przemiany materii, regulują ciśnienie krwi i