ANIMONDA Integra Protect Sensitive smak: indyk z pasternakiem - puszka 400g

369.50 pkt.
7.39 pkt.

W zestawie taniej !

Cena towarów poza zestawemCena zestawu
ANIMONDA Integra Protect Sensitive smak: indyk z pasternakiem - puszka 6x400gANIMONDA Integra Protect Sensitive smak: indyk z pasternakiem - puszka 6x400g44,34 zł43,02 złOszczędzasz (2.98%)

ANIMONDA Integra Protect Sensitive o smaku indyka z pasternakiem to specjalistyczna, pełnowartościowa mokra karma dla psów, które mają problemy z alergią, nietolerancją pokarmową.

Zwierzęta z taką dolegliwością mogą cierpieć z powodu swędzenia skóry, która jest podrażniona oraz z powodu kłopotów z trawieniem, biegunek. Karma  Integra Protect Sensitive została opracowana specjalnie po to, aby złagodzić a nawet wyeliminować objawy choroby, aby Twój pies był znów zdrowy i zadowolony.

Ta mokra karma ma również wyjątkowy i atrakcyjny smak indyka z pasternakiem, który polubi każdy pies.

Zalety produktu:

- Usuwa objawy nietolerancji pokarmowej dzięki zawartości białka i węglowodanów pochodzących z jednego źródła,

- karma bezglutenowa ( bezzbożowa), dzięki czemu jest łatwoprzyswajalna nawet dla zwierząt uczulonych na gluten,

- pomaga zachować zdrowie skóry oraz lśniącą sierść dzięki zawartości nienasyconych kwasów tłuszczowych,

- zapobiega tworzeniu się kamieni nerkowych oraz odkładaniu się szczawianów wapnia w moczu, pomaga zachować odpowiedni poziom Ph moczu,

- karma pełnowartościowa, dostarcza psu wszystkich niezbędnych składników odżywczych.

Dawkowanie:
 Waga psa                       g na dzień
  2 - 5 kg                    200 do 400 g
 9  - 13 kg                  600 do 800 g

Składniki:
indyk (57%), pasternak (5%), węglan wapnia, olej rzepakowy (0,5%), chlorek sodu.

Opakowanie - puszka

400g
Smak karmy:
Indyk
Karma mokra

Dobór diety weterynaryjnej powinien zawsze zostać skonsultowany z lekarzem weterynarii, który wcześniej zdiagnozował zwierzę i uwzględnił ewentualne przeciwwskazania w dietoterapii.

Odpowiedni dla każdego wieku
Puszka
Przeznaczenie:
Alergia

Choroby skóry psa należą do najczęstszych powodów wizyt w gabinetach weterynaryjnych. Praktycznie każdy właściciel psa miał mniejsze lub większe kłopoty dermatologiczne u swego pupila. Przyczyną tego stanu rzeczy są coraz częściej występujące choroby o podłożu alergicznym. Psy mające wrodzoną predyspozycje do nadwrażliwości na czynniki zewnętrzne nazywane są atopowymi.

W naszej ofercie znajdą Państwo karmy dla psów z alergiami oraz stanami zapalnymi skóry. Jak wynika z opinii weterynarzy, w przypadku problemów ze skórą i sierścią ważny jest skład karmy, która powinna zawierać wysokiej jakości łatwo przyswajalne białka, oraz dodatki wspomagające pracę i regenerację skóry. Skóra i sierść regeneruje się w czasie kilku tygodni, dlatego ważne jest stosowanie tych diet przez dłuższy czas, by móc zauważyć konkretne efekty. Warto także obserwować promocje i wyprzedaże zamieszczane na naszej stronie, a cena, którą oferujemy, z całą pewnością okaże się dla Państwa pozytywnym zaskoczeniem.