ANIMONDA Integra Protect Sensitive dla kota smak: indyk - tacka 100g

158 pkt.
3.16 pkt.

W zestawie taniej !

Cena towarów poza zestawemCena zestawu
ANIMONDA Integra Protect Sensitive dla kota smak: indyk - tacka 16x100gANIMONDA Integra Protect Sensitive dla kota smak: indyk - tacka 16x100g50,56 zł49,12 złOszczędzasz (2.85%)

Łatwy zwrot towaru

Dbamy o Twoją wygodę. Dlatego oferujemy Ci wygodny system zwrotów.
Prosty kreator zwrotów
Wszystkie zwroty w naszym sklepie obsługiwane są przez prosty kreator zwrotów, który daje możliwość odesłania do nas paczki zwrotnej.
ANIMONDA Integra Protect Sensitive dla kota smak: indyk - tacka starannie skomponowana mieszanka składników, stworzona z myślą o kotach
z nadwrażliwością pokarmową, jak również symptomami alergicznymi,
które mogą prowadzić do wymiotów, problemów trawiennych, podrażnień skóry, a nawet biegunki. Składniki najwyższej jakości i tradycyjna receptura to tajemnica doskonałego smaku.

Zalety:

- wysoka procentowa zawartość mięsa z indyka sprawia, że posiłek firmy Animonda to klasa premium,

- pyszne, świeże składniki zamknięte w delikatnej kompozycji tworzą symfonię smaków, która pobudza zmysły i na długo zapada w pamięć,

- wygodna forma tacki pozwala na dokładne dozowanie pożywienia i sprawia, że każdy kęs jest zawsze świeży,

- składniki aktywne zawarte w karmie wspierają samopoczucie naszego pupila
i podnoszą poziom jego energii,

- karma zawiera jedno źródło białka i węglowodanów, co stanowi gwarancję niskiego poziom alergizacji,

- kompozycja opatentowana przez niemieckich specjalistów, stworzona by wspierać organizm zwierząt cierpiących z powodu wrażliwego układu pokarmowego,

- formuła wolna od zbóż i glutenu, co jest istotne w przypadku diety zwierząt uczulonych na ten składnik.

Skład: indyk (63%), węglan wapnia, olej rzepakowy (0,4%), chlorek sod.

Dawkowanie:

Docelowa masa kota              g na dień
             3 kg                          225 g
             4 kg                          270 g
             5 kg                          315 g

100g
Smak karmy:
Indyk
Karma mokra

Dobór diety weterynaryjnej powinien zawsze zostać skonsultowany z lekarzem weterynarii, który wcześniej zdiagnozował zwierzę i uwzględnił ewentualne przeciwwskazania w dietoterapii.

Przeznaczenie:
Układ trawienny i wątroba

Problemy z trawieniem mogą dotyczyć wielu psów. Niektóre psy mogą być po przebytych chorobach układu pokarmowego. Jeszcze inne mają bardzo słaby apetyt. Dla takich psów zostały opracowane specjalne preparaty witaminowe. Dzięki odpowiednio dobranym składnikom wspomagają prawidłową pracę układu trawiennego, łagodzą podrażnienia powstałe na skutek chorób w przewodzie pokarmowym oraz poprawiają apetyt. Nie czekaj na pogorszenie stanu zdrowia Twojego Przyjaciela - kup mu preparat odpowiednio dobrany do jego potrzeb, aby dłużej cieszył się zdrowym życiem.

Wątroba jest największym gruczołem w organizmie zwierzęcia. Do uszkodzenia jej funkcji może dojść z różnych przyczyn m.in. przez wirusy, bakterie, pasożyty, leki, choroby innych narządów, a także substancje chemiczne. Na szczęście wątroba ma dużą zdolność do regeneracji. Po rozpoznaniu i leczeniu schorzenia zwierzak przez długi czas może wieść spokojne życie. Pomoże mu w tym specjalna linia karm weterynaryjnych dla psów i kotów ze schorzeniami wątroby, znajdująca się w naszej ofercie, produkowana przez m.in. takie firmy jak: Royal Canin, Trovet, Hills. Warto obserwować promocje i wyprzedaże zamieszczane na naszej stronie, a z całą pewnością cena, którą proponujemy za wyspecjalizowaną karmę, okaże się pozytywnym zaskoczeniem i pomoże Państwu przetestować wiele produktów i znaleźć karmę, która najbardziej przypadnie do gustu ukochanemu czworonogowi. Jeśli jednak nie potrafią Państwo sami zdecydować, który produkt wybrać, polecamy zasięgnąć opinii weterynarza. Jeśli nie mają Państwo czasu na wizytę, zachęcamy do skorzystania z zamieszczonego na naszej stronie czatu z weterynarzem. Dzięki niemu zasięgną Państwo fachowej porady bez wychodzenia z domu.

Alergia

Choroby skóry psa należą do najczęstszych powodów wizyt w gabinetach weterynaryjnych. Praktycznie każdy właściciel psa miał mniejsze lub większe kłopoty dermatologiczne u swego pupila. Przyczyną tego stanu rzeczy są coraz częściej występujące choroby o podłożu alergicznym. Psy mające wrodzoną predyspozycje do nadwrażliwości na czynniki zewnętrzne nazywane są atopowymi.

W naszej ofercie znajdą Państwo karmy dla psów z alergiami oraz stanami zapalnymi skóry. Jak wynika z opinii weterynarzy, w przypadku problemów ze skórą i sierścią ważny jest skład karmy, która powinna zawierać wysokiej jakości łatwo przyswajalne białka, oraz dodatki wspomagające pracę i regenerację skóry. Skóra i sierść regeneruje się w czasie kilku tygodni, dlatego ważne jest stosowanie tych diet przez dłuższy czas, by móc zauważyć konkretne efekty. Warto także obserwować promocje i wyprzedaże zamieszczane na naszej stronie, a cena, którą oferujemy, z całą pewnością okaże się dla Państwa pozytywnym zaskoczeniem.

Wielkość opakowania:
0-2kg