ROYAL CANIN Urinary Moderate Calorie 12kg

13880 pkt.
185.07 pkt.

W zestawie taniej !

Cena towarów poza zestawemCena zestawu
ROYAL CANIN Urinary Moderate Calorie 2x12kgROYAL CANIN Urinary Moderate Calorie 2x12kg555,20 zł538,54 złOszczędzasz (3.00%)

ROYAL CANIN Urinary Moderate Calorie 12 kg

Royal Canin Urinary Moderate Calorie to pełnoporcjowa, doskonale zbilansowana sucha karma przeznaczona dla dorosłych psów, które zmagają się ze schorzeniami dolnych dróg moczowych. Dzięki obniżonej kaloryczności z powodzeniem może być stosowana także u psów walczących z nadwagą wynikającą z braku aktywności ruchowej bądź predyspozycji genetycznej.

W przypadku infekcji dróg moczowych zaleca się stosowanie karmy Royal Canin Urinary Moderate Calorie przez 5–12 tygodni. Produkt skutecznie zwalcza powstawanie różnych rodzajów kamieni moczowych, między innymi szczawianowo-wapniowych oraz struwitowych. Ilość wydalanego moczu zostaje zwiększona, tym samym zmniejszając koncentrację występujących w nim minerałów. Regularne podawanie tej karmy naszemu psu skutecznie ochroni go przed nawrotami choroby. Ponadto, dzięki obniżonej liczbie kalorii w pokarmie, nasze zwierzę z łatwością zachowa optymalną, zdrową sylwetkę.

Produkt nie powinien być stosowany w przypadku czworonogów zmagających się z przewlekłą niewydolnością nerek, kwasicą metaboliczną, zapaleniem trzustki oraz niewydolnością serca. Przed rozpoczęciem kuracji warto skonsultować się lekarzem weterynarii – nawet jeśli nasz pies nie posiada wymienionych schorzeń. W ten sposób możemy uzgodnić zalecany czas trwania leczenia karmą Royal Canin Urinary Moderate Calorie oraz inne ważne szczegóły.

Skład karmy został skomponowany z uwzględnieniem codziennych potrzeb dorosłych psów z problemami dolnych dróg moczowych. Zawartość substancji wiążących wapń w ślinie dodatkowo ogranicza powstawanie kamienia nazębnego. Karma Canin Moderate Calorie leczy infekcje i zapobiega ich powstawaniu, a dodatkowo zmniejsza ryzyko nadwagi oraz zapewnia lepszą higienę jamy ustnej naszego psa.

Zalety:

• Urinary Canine skutecznie rozpuszcza kamienie struwitowe.
  • Zwiększenie ilości wydalanego moczu zmniejsza koncentrację minerałów w moczu, ograniczając w ten sposób ryzyko tworzenia kamieni szczawianowo-wapniowych oraz struwitowych. Dzięki temu Urinary Canine zapobiega powstawaniu dwóch najczęściej spotykanych rodzajów kamieni moczowych.
  • Zakwaszenie moczu hamuje wytrącanie się kryształów struwitowych poprzez zmniejszenie dostępności jonów fosforanowych oraz hamuje rozwój bakterii.
  • Magnez jest jednym z komponentów kamieni struwitowych (kamienie fosforanowo-amonowo-magnezowe).

Wskazania:

- Bakteryjne zapalenie pęcherza moczowego.
    - Rozpuszczanie kamieni struwitowych.
    - Zapobieganie powstawaniu kamieni struwitowych.
    - Zapobieganie powstawaniu kamieni szczawianowo-wapniowych.

Składniki:
Ryż, mączka kukurydziana, suszone mięso drobiowe, tłuszcz zwierzęcy, gluten kukurydziany, wątróbka drobiowa, pulpa buraczana, sole mineralne, proszek jajeczny, drożdże browarniane, olej roślinny, tran, fruktooligosacharydy (FOS), DL-metionina, pierwiastki śladowe (w tym chelatowane pierwiastki śladowe), L-lizyna, tauryna, L-tryptofan, wyciąg z aksamitki (bogaty w luteinę), witaminy.

12kg
Karma sucha

Dobór diety weterynaryjnej powinien zawsze zostać skonsultowany z lekarzem weterynarii, który wcześniej zdiagnozował zwierzę i uwzględnił ewentualne przeciwwskazania w dietoterapii.

Zastosowanie:
Układ moczowy i nerki

Schorzenia nerek i układu moczowego często występują u psów. Odpowiednie preparaty witaminowe można stosować zarówno jako wspomaganie leczenia infekcji, niewydolności czy kamicy moczowej, ale także profilaktycznie lub osłonowo, np. po cewnikowaniu. Aby podanie psu preparatów było łatwiejsze, dostępne są one w różnych formach: w tabletkach oraz w proszku. Preparaty witaminowe na nerki i układ moczowy są w Krakvet w bardzo korzystnych cenach. Nie czekaj, tylko pomóż swojemu Pupilowi.

Nerki pełnią wiele ważnych funkcji. Utrzymują właściwe stężenie płynów i składników mineralnych w organizmie oraz odpowiedni odczyn moczu (pH) i ciśnienie krwi. Wchłaniają zwrotnie wszelkie substancje niezbędne do życia m.in. glukozę, sód, potas. Wytwarzają w tzw. aparacie przykłębkowym hormon erytropoetynę, czyli substancję odpowiedzialną za produkcję erytrocytów. Uczestniczą w regulacji równowagi kwasowo-zasadowej organizmu przez wstrzymywanie lub wydalanie jonów wodorowych. Wydalają końcowe produkty przemian białkowych. Zdrowe zwierzęta posiadają znaczną rezerwę nefronów. Niewydolność nerek pojawia się dopiero, gdy trzy-czwarte nefronów ulegnie zniszczeniu. W naszej ofercie znajdą Państwo karmy dla psów i kotów pomagające usprawnić pracę nerek. Warto także obserwować promocje i wyprzedaże zamieszczane na naszej stronie, a z całą pewnością cena, którą proponujemy, okaże się pozytywnym zaskoczeniem.

Problemy z prostatą często dotyczą psów starszych. Jednak jest sposób aby pomóc swojemu psu z tym problemem. Możesz podać mu odpowiedni preparat, który neutralizuje dolegliwości związane z przerostem gruczołu krokowego oraz działa przeciwzapalnie, przeciwbólowo i korzystnie wpływa na funkcjonowanie układu moczowego psa. Zadbaj o swojego Pupila!

Kamienie struwitowe
Odpowiedni dla każdego wieku