HILL'S Canine i/d Sensitive 12kg

13260 pkt.
265.20 pkt.

W zestawie taniej !

Cena towarów poza zestawemCena zestawu
HILL'S Canine i/d Sensitive 2x12kgHILL'S Canine i/d Sensitive 2x12kg530,40 zł514,50 złOszczędzasz (3.00%)

HILL'S Canine i/d Sensitive

HILL'S CANINE i/d Senstitive to karma stworzona z myślą o psach cierpiących na zaburzenia przewodu pokarmowego.

Celem firmy jest pomaganie psom i kotom w osiąganiu pełnego potencjału poprzez wysokiej jakości żywienie i opiekę zdrowotną. HILL'S Canine odpowiada na specjalne potrzeby psów z zaburzeniami przewodu pokarmowego i objawami alergii pokarmowej. M.in. nadwrażliwość na pokarm, zaburzenia przewodu pokarmowego, nieswoiste zapalenia jelit czy zabiegi chirurgiczne przewodu pokarmowego, anoreksja, nadmierna utrata masy ciała.

Alergenny gluten i białko sojowe zostały wyeliminowane z tej receptury, aby wspierać walkę z nieprawidłowym działaniem jelit i nie obciążać dodatkowo żołądka.

Lekkostrawne składniki użyte w tej recepturze czynią ją nie tylko łatwo przyswajalną dla organizmu, ale także bardzo smaczną, co spowoduje, że będzie ona niezwykle chętnie spożywana przez psy.

Skład: Ryż browarniany, suszone całe jajo, kukurydziana mączka glutenowa, tłuszcz zwierzęcy, jęczmień, owies, minerały, hydrolizat, celuloza, olej sojowy, L-lizyna, witaminy, tauryna, pierwiastki śladowe i beta-karoten.

Z naturalnym przeciwutleniaczem (mieszanina tokoferoli).

Dawkowanie: waga psa (kg)/ ilość karmy (g)

2,5/45-65

5/80-110

10/135-185

20/225-310

30/305-420

40/380-525

50/450-620

60+/10 g na kg

12kg
Karma sucha

Dobór diety weterynaryjnej powinien zawsze zostać skonsultowany z lekarzem weterynarii, który wcześniej zdiagnozował zwierzę i uwzględnił ewentualne przeciwwskazania w dietoterapii.

Przeznaczenie:
Układ trawienny i wątroba

Problemy z trawieniem mogą dotyczyć wielu psów. Niektóre psy mogą być po przebytych chorobach układu pokarmowego. Jeszcze inne mają bardzo słaby apetyt. Dla takich psów zostały opracowane specjalne preparaty witaminowe. Dzięki odpowiednio dobranym składnikom wspomagają prawidłową pracę układu trawiennego, łagodzą podrażnienia powstałe na skutek chorób w przewodzie pokarmowym oraz poprawiają apetyt. Nie czekaj na pogorszenie stanu zdrowia Twojego Przyjaciela - kup mu preparat odpowiednio dobrany do jego potrzeb, aby dłużej cieszył się zdrowym życiem.

Wątroba jest największym gruczołem w organizmie zwierzęcia. Do uszkodzenia jej funkcji może dojść z różnych przyczyn m.in. przez wirusy, bakterie, pasożyty, leki, choroby innych narządów, a także substancje chemiczne. Na szczęście wątroba ma dużą zdolność do regeneracji. Po rozpoznaniu i leczeniu schorzenia zwierzak przez długi czas może wieść spokojne życie. Pomoże mu w tym specjalna linia karm weterynaryjnych dla psów i kotów ze schorzeniami wątroby, znajdująca się w naszej ofercie, produkowana przez m.in. takie firmy jak: Royal Canin, Trovet, Hills. Warto obserwować promocje i wyprzedaże zamieszczane na naszej stronie, a z całą pewnością cena, którą proponujemy za wyspecjalizowaną karmę, okaże się pozytywnym zaskoczeniem i pomoże Państwu przetestować wiele produktów i znaleźć karmę, która najbardziej przypadnie do gustu ukochanemu czworonogowi. Jeśli jednak nie potrafią Państwo sami zdecydować, który produkt wybrać, polecamy zasięgnąć opinii weterynarza. Jeśli nie mają Państwo czasu na wizytę, zachęcamy do skorzystania z zamieszczonego na naszej stronie czatu z weterynarzem. Dzięki niemu zasięgną Państwo fachowej porady bez wychodzenia z domu.

Odpowiedni dla każdego wieku
Worek