PURINA PRO PLAN VETERINARY DIETS JM Joint Mobility Formula 12kg

• PURINA PRO PLAN VETERINARY DIETS JM Joint Mobility Formula 12kg
Dodaj do obserwowanych

W zestawie taniej !

Cena towarów poza zestawemCena zestawu
PURINA PRO PLAN VETERINARY DIETS JM Joint Mobility Formula 2x12kgPURINA PRO PLAN VETERINARY DIETS JM Joint Mobility Formula 2x12kg432,72 zł419,74 złOszczędzasz (3.00%)

Dzięki integracji naszego sklepu z tanimi zwrotami Poczty Polskiej kupujesz bez stresu i obaw, że zwrot zakupionego towaru będzie problematyczny.
Przy zwrocie towaru, pokryjemy koszt przesyłki zwrotu.

Jakie są objawy choroby stawów?

Wczesne objawy zwyrodnienia stawów bardzo łatwo przeoczyć, natomiast rozwój choroby następuje znacznie szybciej. Sztywność kończyn, trudności ze wstawaniem, wchodzeniem po schodach czy w czasie skoków lub kulenie, to tylko część z nich. Leczenie zazwyczaj wiąże się próbą podtrzymania psa w jak największej aktywności i dobrej kondycji, zawiera kombinację leków, odpowiednie ćwiczenia, dietę, kontrolę wagi, a jego nadrzędnym celem jest utrzymanie sprawności stawów psa.

PURINA PRO PLAN VETERINARY DIETS JM Joint Mobility Formula jest wysokiej jakości karmą, promującą zdrowe stawy u psów w każdym wieku, także u szczeniąt. Zawiera specjalnie opracowany poziom kwasów tłuszczowych OMEGA-3, w tym EPA, aby wspomóc naturalne procesy przeciwdziałające zapaleniom stawów. Wykazała poprawę postawy i chodu u psów ze zmniejszoną ruchomością stawów, przyczyniając się do zwiększenia mobilności i jakości życia pupila.

Wyjątkowa formuła zaprojektowana przez PURINA może być także stosowana jako element diety zwalczającej otyłość i utrzymującej prawidłowy poziom tłuszczu w organizmie psa, aby eliminować zagrożenie zwyrodnieniem stawów.

ZALETY:

• Naturalne źródła glukozaminy i chondroityny, aby wspierać stawy i poprawiać chód u czworonogów ze zmniejszoną ruchomością.
  • Kwasy tłuszczowe omega-3, aby przeciwdziałać zapaleniom stawów.
  • Ulepszone przeciwutleniacze (witaminy C i E), aby jak najdłużej utrzymać stawy w ich dobrej kondycji.

ANALIZA:
Wilgotność 7.5%
Białko 30%
Tłuszcz 12%
Kwasy tłuszczowe Omega-6 1.50%
Kwasy tłuszczowe Omega-3 0.67%
EPA 0.34%
DHA 0.19%
Węglowodany 43%
Włókno surowe 2 %
Glukozamina 1000 mg/kg
Witamina E 760 mg/kg
Witamina C 70 mg/kg
Energia metaboliczna (ME)* 3.5 kcal/g

SKŁAD:
Ryż, odwodnione białko z łososia, glutenowa mączka kukurydziana, pszenica, odwodnione białko drobiowe, suszone całe jajo, digest, koncentrat białka rybiego, włókno z groszku, tłuszcz zwierzęcy

12kg
Karma sucha

Dobór diety weterynaryjnej powinien zawsze zostać skonsultowany z lekarzem weterynarii, który wcześniej zdiagnozował zwierzę i uwzględnił ewentualne przeciwwskazania w dietoterapii.

Przeznaczenie:
Układ stawowy

Suplementy dla zwierząt z niewydolnością stawów

Niestety coraz częściej u psów pojawiają się problemy z układem ruchu. Najbardziej narażone są psy ras dużych i olbrzymich, których stawy narażone są na większy ciężar, ale problem może dotyczyć również małe psy. Aby pomóc swojemu Pupilowi, możesz kupić w KrakVet preparaty w najniższych cenach. Dzięki odpowiednio dobranym składnikom, preparaty witaminowe na układ ruchu wspierają funkcjonowanie stawów oraz wspomagają odnowę chrząstki stawowej. Pozwól swojemu psu cieszyć się zdrowiem i witalnością przez długi czas!

Karmy dla psów i kotów z niewydolnością stawów

Zwyrodnienie stawów (osteoarthrosis) jest związane z uszkodzeniem chrząstki, które powoduje stan zapalny stawu, a z czasem jego zmiany zwyrodnieniowe. Może ono dotyczyć jednego lub kilku stawów. Jednak najczęściej zmiany zwyrodnieniowe u psa spotyka się w stawie kolanowym, biodrowym i łokciowym. W naszej ofercie znajdą Państwo specjalne karmy, na które warto przestawić psa po zdiagnozowaniu tego schorzenia, ponieważ tego typu pożywienie pomaga spowolnić proces degeneracyjny i niweluje powstający stan zapalny. Warto także obserwować promocje i wyprzedaże zamieszczane na naszej stronie, a cena, którą proponujemy za karmę, z całą pewnością okaże się pozytywnym zaskoczeniem.

Odpowiedni dla każdego wieku
Worek