TROVET Duck & Potato Diet (DPD dla psów) 10kg

8950 pkt.
179 pkt.

W zestawie taniej !

Cena towarów poza zestawemCena zestawu
TROVET Duck & Potato Diet (DPD dla psów) 2x10kgTROVET Duck & Potato Diet (DPD dla psów) 2x10kg358,00 zł347,26 złOszczędzasz (3.00%)

Odpowiednie żywienie ma ogromne znaczenie dla zdrowia, witalności i energii pupila. Takie odżywienie jest szczególnie ważne podczas, gdy nasz pupil cierpi na jakąś chorobę lub choruje przewlekle. Dla psów cierpiących na choroby przewodu pokarmowego i nietolerancję pokarmową zalecamy karmę od marki Trovet. Duck & Potato Diet to produkt wysokiej jakości stworzony, aby przeciwdziałać alergiom pokarmowym i nietolerancji pokarmowej. Regularne podawanie produktu pomaga również w zmniejszeniu świądu skóry i przeciwdziała powstawaniu zmian chorobowych skóry i sierści. W składzie Duck & Potato Diet znajduje się jedno źródło białka zwierzęcego – kaczka oraz jedno źródło węglowodanów – ziemniaki. Z tego powodu karma jest lekkostrawna i łatwo wchłaniana.

Zalety produktu:

- lekkostrawność,

- doskonałe wchłanianie,

- karma specjalnego przeznaczenia żywieniowego dla psów z alergiami i nietolerancjami pokarmowymi,

- zmniejsza objawy skórne alergii.

Skład: mięso z kaczki ( 40 %), ziemniaki, niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe, siarczan miedzi, siarczan żelaza, tlenek manganu, tlenek cynku, witaminy, suszone drożdże piwne.

Analiza składu: białko (19,5 %), tłuszcz (6,7 %), popiół (7,5 %), wapń (1,4 %), fosfor (0,9 %), magnez (0,1 %), wilgotność (9 %).

10kg
Karma sucha

Dobór diety weterynaryjnej powinien zawsze zostać skonsultowany z lekarzem weterynarii, który wcześniej zdiagnozował zwierzę i uwzględnił ewentualne przeciwwskazania w dietoterapii.

Przeznaczenie:
Układ trawienny i wątroba

Problemy z trawieniem mogą dotyczyć wielu psów. Niektóre psy mogą być po przebytych chorobach układu pokarmowego. Jeszcze inne mają bardzo słaby apetyt. Dla takich psów zostały opracowane specjalne preparaty witaminowe. Dzięki odpowiednio dobranym składnikom wspomagają prawidłową pracę układu trawiennego, łagodzą podrażnienia powstałe na skutek chorób w przewodzie pokarmowym oraz poprawiają apetyt. Nie czekaj na pogorszenie stanu zdrowia Twojego Przyjaciela - kup mu preparat odpowiednio dobrany do jego potrzeb, aby dłużej cieszył się zdrowym życiem.

Wątroba jest największym gruczołem w organizmie zwierzęcia. Do uszkodzenia jej funkcji może dojść z różnych przyczyn m.in. przez wirusy, bakterie, pasożyty, leki, choroby innych narządów, a także substancje chemiczne. Na szczęście wątroba ma dużą zdolność do regeneracji. Po rozpoznaniu i leczeniu schorzenia zwierzak przez długi czas może wieść spokojne życie. Pomoże mu w tym specjalna linia karm weterynaryjnych dla psów i kotów ze schorzeniami wątroby, znajdująca się w naszej ofercie, produkowana przez m.in. takie firmy jak: Royal Canin, Trovet, Hills. Warto obserwować promocje i wyprzedaże zamieszczane na naszej stronie, a z całą pewnością cena, którą proponujemy za wyspecjalizowaną karmę, okaże się pozytywnym zaskoczeniem i pomoże Państwu przetestować wiele produktów i znaleźć karmę, która najbardziej przypadnie do gustu ukochanemu czworonogowi. Jeśli jednak nie potrafią Państwo sami zdecydować, który produkt wybrać, polecamy zasięgnąć opinii weterynarza. Jeśli nie mają Państwo czasu na wizytę, zachęcamy do skorzystania z zamieszczonego na naszej stronie czatu z weterynarzem. Dzięki niemu zasięgną Państwo fachowej porady bez wychodzenia z domu.

Alergia

Choroby skóry psa należą do najczęstszych powodów wizyt w gabinetach weterynaryjnych. Praktycznie każdy właściciel psa miał mniejsze lub większe kłopoty dermatologiczne u swego pupila. Przyczyną tego stanu rzeczy są coraz częściej występujące choroby o podłożu alergicznym. Psy mające wrodzoną predyspozycje do nadwrażliwości na czynniki zewnętrzne nazywane są atopowymi.

W naszej ofercie znajdą Państwo karmy dla psów z alergiami oraz stanami zapalnymi skóry. Jak wynika z opinii weterynarzy, w przypadku problemów ze skórą i sierścią ważny jest skład karmy, która powinna zawierać wysokiej jakości łatwo przyswajalne białka, oraz dodatki wspomagające pracę i regenerację skóry. Skóra i sierść regeneruje się w czasie kilku tygodni, dlatego ważne jest stosowanie tych diet przez dłuższy czas, by móc zauważyć konkretne efekty. Warto także obserwować promocje i wyprzedaże zamieszczane na naszej stronie, a cena, którą oferujemy, z całą pewnością okaże się dla Państwa pozytywnym zaskoczeniem.

Odpowiedni dla każdego wieku
Worek