ROYAL CANIN Intestinal Gastro Low Fat 12kg - sucha karma dla psa

12499.50 pkt.
166.66 pkt.

W zestawie taniej !

Cena towarów poza zestawemCena zestawu
ROYAL CANIN Intestinal Gastro Low Fat 2x12g - sucha karma dla psaROYAL CANIN Intestinal Gastro Low Fat 2x12g - sucha karma dla psa499,98 zł484,98 złOszczędzasz (3.00%)

ROYAL CANIN Intestinal Gastro Low Fat

Sucha karma ROYAL CANIN Intestinal Gastro Low Fat jest przeznaczona dla psów zmagających się z chorobami przewodu pokarmowego, zaburzeniami żołądkowo-jelitowymi czy ostrym zapaleniem trzustki. Pokarm ma ograniczoną ilość tłuszczu w składzie, dzięki czemu jest lekkostrawny, łatwo przyswajalny i ogranicza ryzyko nadwagi. Niewielka zawartość błonnika równie pozytywnie wpływa na proces trawienia i nie obciąża układu pokarmowego. Zawarte w karmie fruktooligosacharydy pomagają odbudować mikroflorę jelit, co niweluje ryzyko nawrotu stanu zapalnego.

Zalety karmy:

• ma postać pysznych krokiecików, którym nie oprze się nawet najbardziej wybredny pies,
  • zawiera kompleks przeciwutleniaczy pomocnych w walce z wolnymi rodnikami,
  • ma obniżoną zawartość włókna, dlatego jest szczególnie polecana dla psów z chorobami przewodu pokarmowego,
  • ma obniżoną zawartość tłuszczy, może być bezpiecznie stosowany przez psy z nadwagą,
  • specjalnie opracowana formuła karmy ma za zadanie wspieranie prawidłowego funkcjonowania układu pokarmowego,
  • wyprodukowana ze składników najwyższej jakości, dostarcza odpowiednią ilość składników odżywczych niezbędnych w codziennej diecie.

Dawkowanie:

Ilość podawanej dziennie karmy zależy przede wszystkim od wagi zwierzęcia. Pamiętaj, że podawanie karm weterynaryjnych powinno być zawsze najpierw konsultowane z lekarzem weterynarii. Zapewnij swojemu podopiecznemu stały dostęp do świeżej wody pitnej.

Skład:

Ryż, suszone białko drobiowe, pszenica, jęczmień, hydrolizat białka zwierzęcego, pulpa buraczana, drożdże, tłuszcze zwierzęce, sole mineralne, fruktooligosacharydy, nasiona i łuski psyllium, olej rybny, wyciąg z drożdży, wyciąg z aksamitki wzniesionej.

Dodatki/kg:

Witamina A 11700 UI, witamina D3 1000 UI, żelazo 43 mg, jod 3,4 mg, miedź 9 mg, mangan 57 mg, cynk 186 mg, selen 0,08 mg, konserwanty, przeciwutleniacze, kwasy szczowe omega-3 2,5 g, nienasycone kwasy tłuszczowe 14 g.

Skład analityczny:

Białko surowe 22%, oleje i tłuszcze surowe 7%, popiół surowy 6,6%, włókno surowe 1,7%.

12kg
Karma sucha

Dobór diety weterynaryjnej powinien zawsze zostać skonsultowany z lekarzem weterynarii, który wcześniej zdiagnozował zwierzę i uwzględnił ewentualne przeciwwskazania w dietoterapii.

Zastosowanie:
Układ trawienny i wątroba

Problemy z trawieniem mogą dotyczyć wielu psów. Niektóre psy mogą być po przebytych chorobach układu pokarmowego. Jeszcze inne mają bardzo słaby apetyt. Dla takich psów zostały opracowane specjalne preparaty witaminowe. Dzięki odpowiednio dobranym składnikom wspomagają prawidłową pracę układu trawiennego, łagodzą podrażnienia powstałe na skutek chorób w przewodzie pokarmowym oraz poprawiają apetyt. Nie czekaj na pogorszenie stanu zdrowia Twojego Przyjaciela - kup mu preparat odpowiednio dobrany do jego potrzeb, aby dłużej cieszył się zdrowym życiem.

Wątroba jest największym gruczołem w organizmie zwierzęcia. Do uszkodzenia jej funkcji może dojść z różnych przyczyn m.in. przez wirusy, bakterie, pasożyty, leki, choroby innych narządów, a także substancje chemiczne. Na szczęście wątroba ma dużą zdolność do regeneracji. Po rozpoznaniu i leczeniu schorzenia zwierzak przez długi czas może wieść spokojne życie. Pomoże mu w tym specjalna linia karm weterynaryjnych dla psów i kotów ze schorzeniami wątroby, znajdująca się w naszej ofercie, produkowana przez m.in. takie firmy jak: Royal Canin, Trovet, Hills. Warto obserwować promocje i wyprzedaże zamieszczane na naszej stronie, a z całą pewnością cena, którą proponujemy za wyspecjalizowaną karmę, okaże się pozytywnym zaskoczeniem i pomoże Państwu przetestować wiele produktów i znaleźć karmę, która najbardziej przypadnie do gustu ukochanemu czworonogowi. Jeśli jednak nie potrafią Państwo sami zdecydować, który produkt wybrać, polecamy zasięgnąć opinii weterynarza. Jeśli nie mają Państwo czasu na wizytę, zachęcamy do skorzystania z zamieszczonego na naszej stronie czatu z weterynarzem. Dzięki niemu zasięgną Państwo fachowej porady bez wychodzenia z domu.

Odpowiedni dla każdego wieku
Worek
Waga opakowania:
10 kg - 15.9 kg

Katarzyna, Iwałd
Jeszcze nigdy nas nie zawiodła!
Zyta, Trzebinia
Dzięki tej karmie mój piesek wrócił do zdrowia i odzyskał dobrą formę. Skończyły się problemy ze stanami zapalnymi, biegunkami i wymiotami. Będę polecać każdemu kto, tak jak my zmagał się z problemami pokarmowymi.