ROYAL CANIN Skin Support 7kg

9693 pkt.
129.24 pkt.

W zestawie taniej !

Cena towarów poza zestawemCena zestawu
ROYAL CANIN Skin Support 7kgROYAL CANIN Skin Support 7kg387,72 zł376,10 złOszczędzasz (3.00%)

Wyróżnikiem, zarazem znacznikiem jakości firmy Royal Canin jest czterdziestoletnie doświadczenie oraz dobór specjalistów, którzy pracują nad powstawaniem wyjątkowych karm. Karmy tej firmy są efektem wspólnej pracy zarówno hodowców jak i lekarzy i dietetyków, na ich wiedzy oraz doświadczeniu oparte są kompozycje składników zawartych w karmie.

Royal Canin Skin Support to karma przygotowana specjalnie dla psów dorosłych jak i szczeniąt, których dotyczą problemy skórne.

Zalety:

-przyczynia się do obbudowy bariery skór,

- wpływa na odnowienie się komórek skórnych

- gwarantuje zbilansowane odżywianie, niezbędne dla zdrowia psa.

.Przeznaczenie:

• Atopowe zapalenie skóry
  • Rybia łuska
  • Wspomaganie funkcjonowania skóry
  • Ropne zapalenie skóry
  • Alergiczne pchle zapalenie skóry
  • Trudno gojące się zmiany skórne
  • Zapalenie ucha zewnętrznego

Skład: ryż, suszone białko drobiowe, tłuszcze zwierzęce, włókno roślinne, hydrolizat białka zwierzęcego, sole mineralne, olej rybny, pulpa buraczana, olej sojowy, olej z ogórecznika, wyciąg z aloesu, wyciąg z aksamitki wzniesionej (źródło luteiny).

Analiza: Bezazotowe substancje wyciągowe (NFE): 40,7% Białka: 23% Biotyna: 3,11 mg/kg DL-metionina: 0,39% EPA+DHA: 0,6% Fosfor: 1% Kwas arachidonowy: 0,08% Kwas linolowy: 2,87% Kwasy tłuszczowe omega-3: 1,01% Kwasy tłuszczowe omega-6: 3,09% Luteina: 5 mg/kg Metionina - cystyna: 0,69% Skrobia: 37% Sole mineralne: 8,4% Tauryna: 4600 mg/kg Tłuszcze: 15% Wapń: 1,2% Wilgotność: 9,5% Witamina A: 32000 UI/kg Witamina C: 300 mg/kg Witamina E: 600 mg/kg Włókno pokarmowe: 7,1% Włókno surowe: 3,4%.
7kg
Karma sucha

Dobór diety weterynaryjnej powinien zawsze zostać skonsultowany z lekarzem weterynarii, który wcześniej zdiagnozował zwierzę i uwzględnił ewentualne przeciwwskazania w dietoterapii.

Zastosowanie:
Alergia

Choroby skóry psa należą do najczęstszych powodów wizyt w gabinetach weterynaryjnych. Praktycznie każdy właściciel psa miał mniejsze lub większe kłopoty dermatologiczne u swego pupila. Przyczyną tego stanu rzeczy są coraz częściej występujące choroby o podłożu alergicznym. Psy mające wrodzoną predyspozycje do nadwrażliwości na czynniki zewnętrzne nazywane są atopowymi.

W naszej ofercie znajdą Państwo karmy dla psów z alergiami oraz stanami zapalnymi skóry. Jak wynika z opinii weterynarzy, w przypadku problemów ze skórą i sierścią ważny jest skład karmy, która powinna zawierać wysokiej jakości łatwo przyswajalne białka, oraz dodatki wspomagające pracę i regenerację skóry. Skóra i sierść regeneruje się w czasie kilku tygodni, dlatego ważne jest stosowanie tych diet przez dłuższy czas, by móc zauważyć konkretne efekty. Warto także obserwować promocje i wyprzedaże zamieszczane na naszej stronie, a cena, którą oferujemy, z całą pewnością okaże się dla Państwa pozytywnym zaskoczeniem.

Odpowiedni dla każdego wieku
Worek