Karma weterynaryjna Eukanuba dla kota

( ilość produktów: 1 )

Specjalnie z myślą o kotach cierpiących na różnego rodzaju schorzenia powstały karmy weterynaryjne Eukanuba. Koty chore wymagają szczególnej opieki i dbałości o prawidłową dietę. Karmy weterynaryjne dają gwarancję nie tylko zdrowej diety. Precyzyjnie trafiają w źródło problemów, dzięki czemu pupil odczuwa ulgę w chorobie, a lecznicze składniki karm pomagają zwalczyć jej skutki.

Karma weterynaryjna dla kota może działać na kilku poziomach. Przede wszystkim jest wsparciem leczenia, które przebiega niezależnie od sposobu żywienia. Z drugiej strony może też działać profilaktycznie i zapobiegać nawrotom chorób, jak karma Eukanuba przeznaczona dla zwierząt z problemami z układem moczowym. Z tego powodu bardzo ważne jest to, aby jej podawanie było zawsze konsultowane z lekarzem weterynarii prowadzącym terapię kota. To istotne, bo niektóre sposoby żywienia mogą wpływać na podawane leki.

W ofercie dostępna jest karma Eukanuba przystosowana do terapii wspomagającej rozmaitych schorzeń. Zazwyczaj jej skład dostosowany jest do potrzeb kota cierpiącego na konkretną chorobę przewlekłą. Przykładowo, karma weterynaryjna dla kota z problemami z trzustką ma ograniczona ilość tłuszczu, a z chorobami serca - zawartość sodu. Dostępne są też linie żywieniowe, które podaje się tylko przez określony czas, na przykład w trakcie rekonwalescencji po zabiegach chirurgicznych albo podczas eliminacji objawów alergii pokarmowej.