KTORA Z WYMIENIONYCH KARM DLA PSA ALERGIKA???

Dyskuje na temat prawidłowego żywienia psów.

Moderatorzy: Robert A., Jarek

Buster

08 lipca 2007, 07:35

Mój One-k ma 3,5 roku i tez się od 1 roku uczulił na drób, wcześniej podawałem Czarną Nutrę, ale zmieniłem na Nutrę Czerwoną (baranina) i jest spkoko, hm to znaczy było ale ostanio...
Pancia podkarmiła pieska troszke kostkami drobiowymi, lub jakimiś skórami , a to piesek na działce dorwał gołębiai oczywiście pod naszą nieobecność go zeżarł i znów zaczął mieć plamy na ciele. Już na pewno wiem że drób nie jest dla niego.
Awatar użytkownika
aglo
Posty: 288
Rejestracja: 15 kwietnia 2006, 12:10
Lokalizacja: Wieś

08 lipca 2007, 09:14

ROYAL CANIN - EXCLUSIVE PROTEINS - ja się zastanawiam nad tą karmą, ale nie mam doświadczenia jak pies po długotrwałaym stosowaniu będzie reagować na zupełny brak mięsa.

Mój Bisci dostaje Acana Lamb & Rice (w ogóle nie zawiera kurczaka). Jego stan na tej karmie unormował się, w ogóle już nie ma biegunek. Jednak szukam innej alternatywy ze względu na gazy, które ma prawdopodobnie po tej karmie.
OWCZARZ
Posty: 779
Rejestracja: 08 maja 2007, 13:36
Lokalizacja: Kraków

08 lipca 2007, 18:45

Jak dla mnie Nutra czerwona nie ma powalającego składu. Witaminek trochę za mało. Za tą cenę można znaleźć chyba lepszą karme dla alergika, choćby własnie Acane Lamb & Rice, choć nie każdemu psu przypadł do gustu jej smak:) Ewentualnie tą z łososiem:)
Patrycja94
Posty: 191
Rejestracja: 04 lipca 2007, 21:40
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

08 lipca 2007, 20:55

Ja mam 6-letniego psa syberiana i od dzieciaństwa je tylko hillsa na bazie ryby. Jest uczulony na wszystkie rodzeje mięs i może jesc tylko karmy z ryba i ryzem wiec polecam :wink:
Gość

09 lipca 2007, 16:20

Hey :)
Moj psiór tez nie toleruje katm na bazie kurczaka.
Bylismy juz na Purinie Pro Plan puppy lamb&rice,ale robil luzne i duze kupy ,tak samo pro plan z lososiem.
Aktualnie jestesmy na Nutra Gold Adult lamb&Rice,je ja od 2 dni.
Awatar użytkownika