Co może jeśc kot z warzyw?

Dyskuje na temat prawidłowego żywienia kotów.

Moderatorzy: Robert A., Jarek

nacia126

21 sierpnia 2006, 19:32

Właśnie,co może jeśc kot z warzyw?Odpisujcie jakie warzywa jedza wasze kotki!
DamaKier
Posty: 1130
Rejestracja: 03 grudnia 2005, 20:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

21 sierpnia 2006, 22:54

Wiesz Naciu, są może i na tym świecie kotki, które warzywa lubią (choć ja takich nie spotkałam :D ), ale ogólnie rzecz biorąc mruczaki za zieleniną nie przepadają. Jeżeli podajesz suchą karmę dobrej jakości, to nic podawać już nie musisz. Jesli na co dzień dla kotka gotujesz to mięsko, troszkę wypełniacza i witaminy. Wiele kociastych na warzywa przekonać się nie daje, ale jeżeli twój kot lubi to możesz mu podawać.

Nie znam się na tym za bardzo, bo tego tematu szczególnie nie zgłębiałam a i nie ma o nim za wiele wspomniane- z racji, ze większość kotów jak pisałam jest anty na warzywka. Myślę, ze może troszkę marchewki rozdrobnionej, może groszku zielonego troszkę? Jeszcze może by się kukrydza gotowana nadała (oczywiście ziarna). No sama za bardzo nie wiem, moje to co najwyżej skubną kukrydze z puszki, ale im za duzo nie daję, bo tam przypraw sporo.

Przepraszam, ale nieszczególnie potrafię pomóc :oops: W błąd nie chcę wprowadzać

Pozdrawiam

Ania i koty
ATA
Posty: 3042
Rejestracja: 30 grudnia 2005, 16:56

21 sierpnia 2006, 23:14

Ja osobiście nie mam znajomych kotów, które wcinają warzywa ale podobno takie bywają. Najchętniej jedzą marchewkę, pietruszkę, fasolkę, pomidory i ogórki - zawsze ugotowane, jako dodatek do mięsa i ryżu. Podobno jadają też ugotowane, przestudzone ziemniaki polane sosem. Niestety podobnie jak Dama Kier niewiele więcej mogę na ten temat powiedzieć bo mój kot wcina tylko suchą karmę. Co prawda bardzo często próbuje mi zrzucić jakieś warzywka z widelca ale nawet jak mu się to uda natychmiast traci zainteresowanie. Widocznie na widelcu wygląda to bardziej smakowicie niż na moim ubraniu :wink:
kropka75
Posty: 90