MILI i AMY

Tutaj poruszamy tematy nie objęte w innych działach.

Moderatorzy: Robert A., Jarek

asiryś
Posty: 2328
Rejestracja: 06 stycznia 2011, 17:37

03 maja 2013, 19:53

dobbinka pisze:
agusialublin pisze:Ceść Dziewcynki :D

niespodzianka :D ja tes tu jestem :lol:

zaskakująca Koko :mrgreen:
No comment, po prostu. :roll:
Gimbusy są, niestety, wśród nas :twisted:
Obrazek
Myszka ur 15.04.2003 - [*] 13.05.2014. Kocham Cię
MonikaMroz
Posty: 738
Rejestracja: 27 lipca 2011, 12:47
Lokalizacja: Kutno

28 maja 2013, 16:31

Obrazek
Obrazek Mili i Amy
MonikaMroz
Posty: 738
Rejestracja: 27 lipca 2011, 12:47
Lokalizacja: Kutno

28 maja 2013, 16:32

Obrazek
Obrazek Mili i Amy
MonikaMroz
Posty: 738
Rejestracja: 27 lipca 2011, 12:47
Lokalizacja: Kutno

28 maja 2013, 16:32

Obrazek
Obrazek Mili i Amy
MonikaMroz
Posty: 738
Rejestracja: 27 lipca 2011, 12:47
Lokalizacja: Kutno

28 maja 2013, 16:32

Obrazek
Obrazek Mili i Amy
MonikaMroz
Posty: 738
Rejestracja: 27 lipca 2011, 12:47
Lokalizacja: Kutno

28 maja 2013, 16:33

Obrazek
Obrazek Mili i Amy
MonikaMroz
Posty: 738
Rejestracja: 27 lipca 2011, 12:47
Lokalizacja: Kutno

28 maja 2013, 16:37

Zajrzałam i widzę u Was dziewczyny duże zmiany :)
Kasia kolejna panna do hodowli, Esme piękny kociak. bardzo się cieszę Waszym szczęściem bo futra piękne.

U nas jest dobrze. Dziewczyny zdrowe i pełne życia szczególnie z rana jak ja śpię najsmaczniej :) Amy rośnie i tyje. Taka śmiesznie grubiutka się zrobiła ale nadal mniejsza od Mili. Jeszcze nie ma roku więc myślę że jeszcze trochę urośnie. Pieszczocha ogromna, ciągle sie ładuje na kolana. mili dzięki niej też częściej choć woli sie rozwalić kołami do góry na podłodze i wystawiać brzuch do głaskania :)
czeka nas odrobalanie na dniach bo ostatnio były w listopadzie obie odrobaczane jak Amy przyszła. Myślę że nic im nie jest ale nie zaszkodzi sprawdzić :)

To tyle. pamietam o Was :)
Obrazek Mili i Amy
MonikaMroz
Posty: 738
Rejestracja: 27 lipca 2011, 12:47
Lokalizacja: Kutno

28 maja 2013, 16:38

agusialublin pisze:Ceść Dziewcynki :D

niespodzianka :D ja tes tu jestem :lol:

zaskakująca Koko :mrgreen:
Ojej Koko faktycznie sie Ciebie nie spodziewałam :)
Zaskoczona Amy :mrgreen:
Obrazek Mili i Amy
Awatar użytkownika
Esme
Posty: 884
Rejestracja: 14 marca 2008, 19:53
Lokalizacja: Świnoujście

28 maja 2013, 22:48

MonikaMroz pisze:Obrazek
Cudne, czy one się tak całują, czy śpią :?: :shock: :P
Obrazek
Kocia (*) 2006-2014

"Ludzie, którzy nie lubią kotów, w poprzednim wcieleniu zapewne byli myszami"
Hedwa
Posty: 1260
Rejestracja: 20 września 2007, 11:22
Lokalizacja: Kraków

31 maja 2013, 13:28

Monika dziewczyny piękne! A Amy jak wyrosła!Milunia też jakoś tak jakby ciałka trochę nabrała :roll: Fajnie, że u Was wszystko dobrze! Zaglądajcie tutaj częściej!
Obrazek
asiryś
Posty: 2328
Rejestracja: 06 stycznia 2011, 17:37

31 maja 2013, 15:33

Moniko, masz piękne koty. Widać,ze zdrowe, szczęśliwe :D
Obrazek
Myszka ur 15.04.2003 - [*] 13.05.2014. Kocham Cię
MonikaMroz
Posty: 738
Rejestracja: 27 lipca 2011, 12:47
Lokalizacja: Kutno

01 czerwca 2013, 18:31

Esme pisze:
MonikaMroz pisze:Obrazek
Cudne, czy one się tak całują, czy śpią :?: :shock: :P
Beatko Amy myła Mili pod szyją a za chwilkę razem usnęły :)
Obrazek Mili i Amy
MonikaMroz
Posty: 738
Rejestracja: 27 lipca 2011, 12:47
Lokalizacja: Kutno

01 czerwca 2013, 18:32

asiryś pisze:Moniko, masz piękne koty. Widać,ze zdrowe, szczęśliwe :D
Mam nadzieję, że szczęśliwe :) W sumie to niczego im nie brak i myślę że maja lepiej ode mnie czasami :)
Obrazek Mili i Amy
MonikaMroz
Posty: 738
Rejestracja: 27 lipca 2011, 12:47
Lokalizacja: Kutno

01 czerwca 2013, 18:33

Hedwa pisze:Monika dziewczyny piękne! A Amy jak wyrosła!Milunia też jakoś tak jakby ciałka trochę nabrała :roll: Fajnie, że u Was wszystko dobrze! Zaglądajcie tutaj częściej!
Nom, Amy kawał kobity już jest. ostatnio ma wilczy apetyt :) Ale cieszę się. Niech rośnie!
Obrazek Mili i Amy
MonikaMroz
Posty: 738
Rejestracja: 27 lipca 2011, 12:47
Lokalizacja: Kutno

09 lipca 2013, 20:03

Obrazek
Obrazek Mili i Amy
ODPOWIEDZ