GADAJĄCY KOT

Tutaj poruszamy tematy nie objęte w innych działach.

Moderatorzy: Robert A., Jarek

Jolena9
Posty: 1
Rejestracja: 18 lipca 2014, 10:35

18 lipca 2014, 10:40

Moja "gada" ok 30min jak wracam do domu. Potem cichnie :-)
Ilofmoto1996
Posty: 1
Rejestracja: 23 lipca 2014, 22:08

23 lipca 2014, 22:25

Witam. Przepraszam, że zmieniam temat. Mam kotkę po sterylizacji i karmię ją karmą nie wiem czy to normalne ale ona cały czas pije wodę. Może coś się je od tego stać?
Gość

15 sierpnia 2014, 10:18

Może jej gorąco? Albo karma jest słona i od tego chce jej się pić?
Nie znam się na tym aż tak, więc niech ktoś bardziej doświadczony się wypowie...
Awatar użytkownika
dobbinka
Posty: 1878
Rejestracja: 13 listopada 2010, 19:52

15 sierpnia 2014, 12:59

Niedobrze, że wpis jest w zupełnie innym wątku, bo nikt tego przez 3 tygodnie nie zobaczył. :( Wzmożone pragnienie może byc oznaką wielu rzeczy i koniecznie powiedziałabym o tym lekarzowi.
bakaraka
Posty: 1
Rejestracja: 21 sierpnia 2014, 14:56

21 sierpnia 2014, 14:59

A ja wracając do gadających kotów. Mój Mruczek (wielki rudy pers) lubi sobie pogadać, jego najczęściej wydawane słowa to: mamo, no mamo. Jest w tym przesłodki, ale też trochę przerażający.
Awatar użytkownika
Jarek
Lekarz weterynarii
Posty: 13055
Rejestracja: 29 września 2004, 14:43
Kontakt:

26 sierpnia 2014, 23:00

pewnie lubi też mówić zakopane , zakopane skoro reklamujesz pokoje w tym mieście
Awatar użytkownika
dobbinka
Posty: 1878
Rejestracja: 13 listopada 2010, 19:52

26 sierpnia 2014, 23:59

Jarek pisze:pewnie lubi też mówić zakopane , zakopane skoro reklamujesz pokoje w tym mieście
:lol: :lol: :lol:
surferka
Posty: 2
Rejestracja: 27 sierpnia 2014, 14:11

27 sierpnia 2014, 14:19

Moja kotka gada, jak widzi muchę, albo ptaki za oknem :)
Riiitasss
Posty: 1
Rejestracja: 21 lutego 2015, 18:37

21 lutego 2015, 18:56