prawdziwy owczarek

Dyskusje związane z hodowlami psów.

Moderatorzy: Robert A., Jarek

psinka

21 października 2005, 08:22

Wczoraj spotkałam się z opinią na temat mojego psa,że jest zupełnie odbiegająca wielkościowo od innych suczek owczarków.
Moja sunia ma 6 m-cy.Waży 20 kg i sięga 48cm.
Nie znam się ,jakie powinne być wymiary psa.Moja sunia jest od początku chorowita,zresztą nie dawno wypowiadałam się na forum odnosnie mojego problemu z psem.
Prosze napiszcie mi jakie wymiary powinien mieć pies.
Pozdrawiam.Basia
Marzena

21 października 2005, 14:22

Dzień dobry

POdstawowe pytanie to czy to jest suczka z rodowodem?
Owczarek niemiecki jest psem średniej wielkości jego wymiary to suka dorosła (15 -18 miesięcy) 55-60cm waga 25-32kg .
Myślę że jednak jest wszystko w porządku jak w każdej rasie pojawaiją się odstępstwa od normy nawet w rodowodowych psach w owczarkach niemieckich jest tendencja do psów przerośniętych więc stąd może opinia że jest za mała trzeba poczekac az skończy swó rozwój ale myślę że z pieskiem jest wszysko wporządku sama mam dwa owczarki w tym sukę z rodowodem i z tego co pamiętam jak miała 6 miesięcy ważyła 22kg w tym momencie ma 2,5roku waży 29kg i ma 60cm wzrostu, z tego wynika, ze nie będzie Pani sunia za mała.

Dziekuję
POzdrawiam
Marzena Machnik
psinka

21 października 2005, 16:01

Dziękuję za odpowiedź.
Naturalnie kupiłam psa z rodowodem.Jednakże nie widziałam rodziców mojej suni.
Rzeczywiście,nie skończył sie jej rozwój,więc może dorówna rówieśnikom.
Pozdrawiam.
Basia
Buba

26 listopada 2005, 00:56

Ale jeżeli chodzi o wzrost psa to hodowcy uważają, że suka rośnie wzwyż tylko do pierwszej cieczki. Ja z własnej obserwacji mogę to potwierdzic!
Gość

30 listopada 2005, 09:21

U mnie w linii suki dostają cieczkę b. późno (około 12-18 msc) , lecz potrafią jeszcze podrosnąć 1-2 cm a są to miniaturki.
martus
Posty: 13
Rejestracja: 13 stycznia 2006, 12:59
Kontakt:

24 stycznia 2006, 12:23