Carlane * Kot z rodowodem na kolanka

Dyskusje związane z hodowlą kotów.

Moderatorzy: Robert A., Jarek

marlena901
Posty: 4
Rejestracja: 21 października 2014, 16:16
Lokalizacja: Płock

21 października 2014, 16:32

Witam serdecznie. Z powyżej hodowli tzn Carlane mam zamiar kupić 3mies kota na kolanka. Jestem nowa w tych tematach, ale marzę o pięknym rasowym MCO i nie z pseudo hodowli. Moje pierwsze pytanie brzmi, czy znacie może tę hodowlę? A drugie to kiedy mam wysterylizować kociaka i jeśli tego nie zrobię, to jakie mogą być konsekwencje? Dopuszczając kota z rodowodem do innej kotki, jakie muszę spełniać warunki i gdzie się zapisać? Jeżeli popełniam jakiś błąd, to proszę o wyrozumiałość, człowiek na błędach się uczy :)
asiryś
Posty: 2309
Rejestracja: 06 stycznia 2011, 17:37

23 października 2014, 17:15

Kociak sprzedawany na kolanka nie ma praw hodowlanych, więc nie powinnaś go kojarzyć z innymi kotami. Z Twojej wypowiedzi trochę wynika,że kupujesz kota na kolanka a zamierzasz go rozmnażać? :roll: Wtedy to Ty staniesz się pseuduchem :|
W umowie kupna-sprzedaży kota najprawdopodobniej będziesz zobowiązana do kastracji kota. Będą też podane konsekwencje niewykonania tego zabiegu.
Jesli chodzi o hodowlę, sprawdź, czy jest zarejestrowana w Polskim Związku Felinologicznym ( a nie w jakimś stowarzyszeniu) . Na stronie PZF znajdziesz też na pewno odpowiedź na nurtujące Cię pytania.
Ale niech wypowiedzą się osoby bardziej obeznane w temacie, bo mogę sie mylić.
marlena901
Posty: 4
Rejestracja: 21 października 2014, 16:16
Lokalizacja: Płock

24 października 2014, 10:17