Giardia, Liamblia, czarny orzech,panacur

Dyskusje o chorobach, ich leczeniu, oraz profilaktyce.

Moderatorzy: Robert A., Jarek

nonka21
Posty: 2
Rejestracja: 15 marca 2024, 22:30

15 marca 2024, 22:45

Witam, jestem tutaj nowa. Mam 6 miesięcznego Beagle zaadopwanego w styczniu. Pies od samego początku robi rzadkie kupy,nie wiem czy można nazwać to biegunką, ponieważ, częstotliwość jest 3/4 na dobę. Poszłam z nim do weterynarza,okazało się najpierw z badania kału, że miał Kokcydia czy jakoś tak,dostał lek, nie pamiętam nazwy. Było ponowne badanie, wyszło z badania że ma Giardie, dostał Panacur dawkowanie 5 dni,10 dni przerwy i znowu 5 dni. 4 dnia dawkowania zauważyłam poprawę w konsystencji kału, skończyłam te 5 dni, 6 dnia znowu kupa rzadka, zrobiłam 10 dni przerwy, dzisiaj jest 3 dzień 2 serii i kupa dalej rzadka. W dodatku naczytałam się o wyciągu z czarnego orzecha, czytałam, że można łączyć z lekami ,więc dzisiaj dałam mu do jedzenia 10 kropel. Kupa dalej rzadka. Teraz moje pytania, czy dobrze zrobiłam podając psu dzisiaj razem z lekiem te kroplę, czy podawać je dalej? Czy jeżeli kupa jest cały czas rzadka, to może być to inny problem a niżeli Giardia??? Po jakim czasie powinna być poprawa z konsystencją kupy przy podawaniu Panacur i czarnego orzecha??
Vet4u
Posty: 715
Rejestracja: 08 lipca 2022, 18:43

16 marca 2024, 16:06

Witam,
Proszę skonsultować z lekarzem weterynarii prowadzącym psa. Niestety nie znamy konsekwencji używania wyciągu czarnego orzecha i ewentualnej reakcji z lekami.
Pozdrawiam serdecznie,
Vet4u
nonka21
Posty: 2
Rejestracja: 15 marca 2024, 22:30

16 marca 2024, 18:54

Dziękuję za odpowiedź, na pewno będę się pytała, jednak nie sądzę bym uzyskała od naszego lekarza jakieś konkretne informacje. Nasz lekarz jest mało kompetentny, do tej pory więcej się dowiedziałam sama z internetu a niżeli od naszego lekarza :oops:
ODPOWIEDZ
  • Informacje
  • Kto jest online

    Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość