Obsługa klienta

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Jakie korzyści uzyskam składając zamówienie przez stronę www.krakvet.pl?
  • Możliwość skorzystania z Programu Rabatowego
  • Możliwość udziału w Programie Lojalnościowym
  • Możliwość śledzenia zmian statusów bieżącego zamówienia
  • Wgląd w historie zamawianych produktów
  • Możliwość otrzymywania newslettera z atrakcyjnymi promocjami
Ile zapłacę za dostawę?

Przy zamówieniu na kwotę większą niż 99 zł dostawa GRATIS W CAŁEJ POLSCE!!* (bez względu na formę płatności) Przejdź do cennika

Do zamówień o wartości poniżej 99 zł w zależności od wybranej formy płatności doliczany jest koszt transportu:

  • 9,90 zł (płatność przelewem, kartą płatniczą bądź gotówką)

* Firma kurierska DPD za przesyłkę powyżej 99 zł pobiera opłatę 1,99 zł.

Co jeżeli zamówiony towar nie spełnia moich oczekiwań?

Tylko u nas możesz aż do 30 dni od daty zakupu zwrócić produkty zupełnie za darmo. Jeżeli chcesz zrezygnować z zakupionych produktów, skontaktuj się z nami - odbierzemy je od Ciebie zupełnie za darmo - Sprawdź.

Jak poprawnie złożyć zamówienie?

Po dodaniu produktu do koszyka uzupełnij formularz adresu dostawy, wybierz dogodną formę płatności oraz preferowaną firmę kurierską. Na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość potwierdzającą złożenie zamówienia, w której będzie zawarty numer zamówienia oraz wszystkie szczegóły dotyczące zawartej transakcji.

Nie udało mi się zapłacić kartą – co zrobić?

Niestety nie ma możliwości ponownego zapłacenia kartą za zamówienie, w którym płatność nie została autoryzowana przez Przelewy24 (w takiej sytuacji środki nie zostały również pobrane z karty płatniczej, przez co zamówienie nie zostanie zrealizowane) w związku z tym proponujemy:

  • ponownie złożyć nowe zamówienie
  • kontakt z Działem Obsługi Klienta w celu zmiany formy płatności na przelew bankowy bądź gotówka przy odbiorze.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?

99% zamówień naszych Klientów jest realizowana w ciągu 24 h do 48 h od momentu przyjęcia zamówienia lub zaksięgowania za nie wpłaty na naszym rachunku bankowym. Zamówienia są realizowane zgodnie z kolejnością przyjęcia ich do sklepu.

W jaki sposób zostanę poinformowany o dacie wysyłki zamówienia?

W momencie wysyłki paczki na podany w zamówieniu adres mailowy zostanie wysłana wiadomość z numerem listu przewozowego. Aktualny status przesyłki można sprawdzić na stronie firmy kurierskiej Pocztex lub DPD.

W jaki sposób zostanę poinformowany, że moje zamówienie zostało przygotowane do odbioru osobistego?

Na podany podczas zamówienia adres e-mail otrzymasz wiadomość potwierdzającą, iż zamówienie jest gotowe do odbioru. Odbiór zamówienia możliwy jest w dni robocze w godzinach 7 - 17 w siedzibie firmy: Kokotów 703, 32-002 Węgrzce Wielkie.

Co w przypadku kiedy przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?

Po odebraniu przesyłki i stwierdzeniu uszkodzenia, jeżeli jest to możliwe, prosimy o spisanie protokołu szkody z kurierem doręczającym przesyłkę (posiadanie protokołu przyśpiesza czas rozpatrzenia reklamacji). Prosimy również o niezwłoczne wysłanie wiadomości mailowej na adres sklep@krakvet.pl zawierającej numer zamówienia oraz krótki opis problemu. Twoja reklamacja zostanie przez nas rozpatrzona w możliwie najkrótszym terminie.

Co w przypadku jeśli znalazłeś tańsza ofertę niż my proponujemy?

Jeśli wskażesz sklep oferujący ten sam towar po niższej cenie (wliczając koszt dostawy), my sprzedamy Ci 2% taniej niż wskazany sklep - u nas zawsze kupujesz najtaniej! Link do tańszej oferty należy umieścić w komentarzu do zamówienia.

W jaki sposób mogę się zapisać lub wypisać z newslettera?

Zaloguj się na stronie www.krakvet.pl w zakładce Moje konto znajdziesz informacje o możliwości zapisania lub wypisania z newslettera.