Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Purina – z miłości do zwierząt i w trosce o klimat

2023-04-04
Purina – z miłości do zwierząt i w trosce o klimat

Purina to marka z wieloletnim doświadczeniem w produkcji karm dla psów i kotów, która oferuje szeroką gamę bytowych, funkcjonalnych i weterynaryjnych karm. Czy wiesz, że marka jest również zaangażowana w działania na rzecz ekologii? Ma to szczególnie istotne znaczenie biorąc pod uwagę wpływ, znaczenie i doświadczenie marki – giganci rynku zoologicznego wyznaczają trendy i inspirują innych do działania. Decydując się na zakup marki świadomej i odpowiedzialnej w kwestiach klimatycznych, dbasz o dobro nasz wszystkich – zarówno nas, jak i naszych małych futrzanych przyjaciół.

Dowiedz się więcej na temat działalności ekologicznej marki Purina.

Działalność Purina

Marka działa na rzecz dobrostanu zwierząt oraz na rzecz ekologii poprzez innowacje, wyznaczanie standardów i świadome, odpowiedzialne podejście do produkcji żywności. Poznaj obszary ich działalności.

Dla rodziny i zwierząt

Marka Purina to lider na rynku zoologicznym, który aż od 125 lat realizuje założenia mające na celu poprawienie bytu zwierząt domowych. Każdy właściciel pragnie, by jego pupil żył jak najdłużej w zdrowiu i szczęściu. Purina jako lider podnosi standardy żywienia zwierząt oraz promuje ich zdrowy tryb życia, a także troszczy się o ich specyficzne, indywidualne potrzeby.

Dla społeczeństwa

Celem marki Purina jest podkreślenie roli zwierząt w społeczeństwie oraz dbanie o ich więź z ludźmi poprzez inicjatywy i rozwiązania, które poprawiają standardy ich życia i żywienia. Szerząc świadomość na temat potrzeb naszych zwierzęcych przyjaciół w miarę rozwoju nauki marka dociera do świadomości coraz większej grupy opiekunów i miłośników zwierząt.

Dla planety

Marka współpracuje ze specjalistami do spraw zrównoważonego rozwoju, dążąc do jak najlepszego wykorzystania naturalnych zasobów oraz do neutralnego wpływu na środowisko ich procesów produkcyjnych. Purina stawia na odpowiedzialne podejście do wyznaczonych celów, o których przeczytasz niżej.

Zobowiązania marki Purina

Zapewnianie zwierzętom odpowiedniego żywienia to nadrzędny cel marki, jednak wykraczają poza ten aspekt w dążeniu do poprawy bytu zwierząt oraz pomocy ich właścicieli i środowisku. W 2016 roku marka zasięgnęła opinii właścicieli zwierząt, lekarzy weterynarii, specjalistów ds. zrównoważonego rozwoju oraz osób zaangażowanych w działania na rzecz dobrobytu zwierząt. Sformułowano wówczas 10 zobowiązań, do których marka dąży w swoich działaniach. Marka od tamtej pory poszerzyła pierwotną listę o 6 nowych celi.

Poznaj obecne cele marki na 2030 rok:

  1. Innowacje w żywieniu zwierząt domowych – pozyskiwanie surowców z praktyk rolnictwa regeneracyjnego, mierzące w zmniejszenie emisji dwutlenku węgla oraz przeciwdziałanie tendencji spadkowej w zakresie jakości gleby.
  2. Promowanie adopcji zwierząt domowych we współpracy z partnerami.
  3. Promowanie postawy odpowiedzialnego opiekuna poprzez wsparcie programów edukacyjnych.
  4. Wspieranie zdrowia ludzi dzięki wpływowi zwierząt poprzez współpracę z partnerami zapewniającymi terapię z udziałem zwierząt oraz opiekę weterynaryjną dla zwierząt osób w potrzebie.
  5. Dążenie do przyszłości bez odpadów – do 2025 roku 100% opakowań ma być zdatnych do recyklingu, a do 2030 roku marka ma wprowadzić nowe rozwiązania dotyczące surowców pozyskiwanych z gospodarki o obiegu zamkniętym.
  6. Działanie na rzecz regeneracji ekosystemów glebowych oraz oceanicznych poprzez innowacje w zakresie stosowania surowców pochodzących z rolnictwa regeneracyjnego, zmniejszanie ilości azotu i fosforu w nawozach, poszerzanie bioróżnorodności poprzez integrację tych działań w łańcuchu dostaw, a także działanie na rzecz projektów regeneracji traw morskich i wodorostów. Marka wspiera również badania dotyczące korzyści wynikających z rolnictwa regeneracyjnego.

Program Pets At Work

Czy wiesz, że ponad 1/3 pracowników czuje się szczęśliwiej, jeśli w ich miejscu pracy są zwierzęta? Marka Purina dąży do zwiększenia korzyści płynących z obecności zwierząt poprzez wspieranie akcji mających na celu uczynienia jak największej liczby miejsc pracy przyjaznym dla zwierząt. Na tym rozwiązaniu skorzystamy wszyscy – my i nasi współpracownicy skorzystamy z dobroczynnego wpływu zwierząt na nasze samopoczucie, a zwierzaki nie będą musiały spędzać godzin pracy właściciela samotnie. Obecność zwierzaków w miejscu pracy poprawia nie tylko samopoczucie, lecz również ogólną atmosferę oraz relacje z innymi pracownikami.

Każdy z nas może dołączyć do realizacji tych celów poprzez wspieranie marki. Wybierz markę o odpowiedzialnym i świadomym podejściu do klimatu – postaw na produkty Purina!

Pokaż więcej wpisów z Kwiecień 2023
pixel