Często zadawane pytania


1. Jakie korzyści uzyskam składając zamówienie przez stronę www.krakvet.pl?

2. Ile zapłacę za dostawę?

3. Co, jeżeli zamówiony towar nie spełnia moich oczekiwań?

4. Jak poprawnie złożyć zamówienie?

5. Nie udało mi się zapłacić kartą – co zrobić?

6. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

7. W jaki sposób zostanę poinformowany o dacie wysyłki zamówienia?

8. Co w przypadku, kiedy przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?

9. W jaki sposób mogę się zapisać lub wypisać z newslettera?

 


 

1. Jakie korzyści uzyskam składając zamówienie przez stronę www.krakvet.pl?


• Możliwość skorzystania z Programu Rabatowego
• Możliwość udziału w Programie Lojalnościowym
• Możliwość śledzenia zmian statusów bieżącego zamówienia
• Wgląd w historię zamawianych produktów
• Możliwość otrzymywania newslettera z atrakcyjnymi promocjami


2. Ile zapłacę za dostawę?


Przy zamówieniu na kwotę większą niż 119 zł dostawa jest bezpłatna w przypadku przedpłaty. Za płatność przy odbiorze kurier pobiera 3 zł prowizji.
Do zamówień o wartości poniżej 119 zł w zależności od wybranej formy płatności doliczany jest koszt transportu w wysokości 13.90 przy pobraniu i 10.90 przy przedpłacie.

Przejdź do cennika

3. Co, jeżeli zamówiony towar nie spełnia moich oczekiwań?


W naszym sklepie możesz zwrócić produkty zupełnie za darmo do 30 dni od daty zakupu. Jeżeli chcesz zrezygnować z zakupionych produktów, skontaktuj się z nami — odbierzemy je od Ciebie zupełnie za darmo — Sprawdź.

4. Jak poprawnie złożyć zamówienie?


Po dodaniu produktu do koszyka uzupełnij formularz adresu dostawy, wybierz dogodną formę płatności oraz preferowaną firmę kurierską. Na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość potwierdzającą złożenie zamówienia, w której będzie zawarty numer zamówienia oraz wszystkie szczegóły dotyczące zawartej transakcji.

5. Nie udało mi się zapłacić kartą – co zrobić?


Niestety nie ma możliwości ponownego zapłacenia kartą za zamówienie, w którym płatność nie została autoryzowana przez Przelewy24 (w takiej sytuacji środki nie zostały również pobrane z karty płatniczej, przez co zamówienie nie zostanie zrealizowane) w związku z tym proponujemy:
• ponownie złożyć nowe zamówienie
• kontakt z Działem Obsługi Klienta w celu zmiany formy płatności na przelew bankowy bądź gotówka przy odbiorze.

6. Jaki jest czas realizacji zamówienia?


99% zamówień naszych Klientów jest realizowana w ciągu 24h do 48h od momentu przyjęcia zamówienia lub zaksięgowania za nie wpłaty (w przypadku przelewów tradycyjnych) na naszym rachunku bankowym. Zamówienia są realizowane zgodnie z kolejnością przyjęcia ich do sklepu.

7. W jaki sposób zostanę poinformowany o dacie wysyłki zamówienia?


W momencie wysyłki paczki na podany w zamówieniu adres mailowy zostanie wysłana wiadomość z numerem listu przewozowego.

8. Co w przypadku, kiedy przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?


Po odebraniu przesyłki i stwierdzeniu uszkodzenia, jeżeli jest to możliwe, prosimy o spisanie protokołu szkody z kurierem doręczającym przesyłkę (posiadanie protokołu przyśpiesza czas rozpatrzenia reklamacji). Prosimy również o niezwłoczne wysłanie wiadomości mailowej na adres sklep@krakvet.pl zawierającej numer zamówienia oraz krótki opis problemu. Twoja reklamacja zostanie przez nas rozpatrzona w możliwie najkrótszym terminie.

9. W jaki sposób mogę się zapisać lub wypisać z newslettera?


Zapisz się do newslettera za pomocą formularz na stronie Newsletter i odbierz 10 zł na start. Możesz też zalogować się na stronie www.krakvet.pl w zakładce Moje konto > Moje dane możesz zaznaczyć lub odznaczyć chęć otrzymywania newslettera. Wypisać można się również używając linku w newsletterze.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Rozumiem
pixel