sklep@krakvet.pl Infolinia: 12 378-49-05 Niedostępna FAQ
F.A.Q. - najczęściej zadawane pytania

 

  • Jakie korzyści uzyskam składając zamówienie przez stronę www.krakvet.pl?

 

  • Ile zapłacę za dostawę?

 

  • Co jeżeli zamówiony towar nie spełnia moich oczekiwań?

 

  • Jak poprawnie złożyć zamówienie?

 

  • Nie udało mi się zapłacić kartą – co zrobić?

 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

 

  • W jaki sposób zostanę poinformowany o dacie wysyłki zamówienia?

 

  • W jaki sposób zostanę poinformowany, że moje zamówienie zostało przygotowane do odbioru osobistego.

 

  • Co w przypadku kiedy przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?

 

  • Co w przypadku jeśli znalazłeś tańsza ofertę niż my proponujemy?

 

  • W jaki sposób mogę się zapisać lub wypisać z newslettera?

 



1.Jakie korzyści uzyskam składając zamówienie przez stronę www.krakvet.pl?

  • Możliwość skorzystania z Programu Rabatowego.
  • Możliwość udziału w programie lojalnościowym
  • Możliwość śledzenia zmian statusów bieżącego zamówienia.
  • Wgląd w historie zamawianych produktów.
  • Możliwość otrzymywania newslettera z atrakcyjnymi promocjami.

 

2. Ile zapłacę za dostawę?

Przy zamówieniu na kwotę większą niż 79zł dostawa GRATIS W CAŁEJ POLSCE!!* (bez względu na formę płatności) ---> sprawdź tutaj

Do zamówień o wartości poniżej 79 zł w zależności od wybranej formy płatności doliczany jest koszt transportu:

  • 9,90 zł (płatność przelewem, kartą płatniczą bądź gotówką).

 * Firma kurierska DPD za przesyłkę powyżej 79zł pobiera opłatę 1,99zł.

3. Co jeżeli zamówiony towar nie spełnia moich oczekiwań?

Tylko u nas możesz aż do 30 dni od daty zakupu zwrócić produkty zupełnie ZA DARMO. Jeżeli chcesz zrezygnować z zakupionych produktów, skontaktuj się z nami – odbierzemy je od Ciebie zupełnie za darmo ---> sprawdź tutaj <---

 

 

4. Jak poprawnie złożyć zamówienie?

Po dodaniu produktu do koszyka uzupełnij formularz adresu dostawy, wybierz dogodną formę płatności oraz preferowaną firmę kurierską. Na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość potwierdzającą złożenie zamówienia, w której będzie zawarty numer zamówienia oraz wszystkie szczegóły dotyczące zawartej transakcji.

 

5. Nie udało mi się zapłacić kartą – co zrobić?

Niestety nie ma możliwości ponownego zapłacenia kartą za zamówienie, w którym płatność nie została autoryzowana przez Przelewy24 (w takiej sytuacji środki nie zostały również pobrane z karty płatniczej, przez co zamówienie nie zostanie zrealizowane) w związku z tym proponujemy:

  • Ponownie złożyć nowe zamówienie.
  • Kontakt z Działem Obsługi Klienta w celu zmiany formy płatności na przelew bankowy bądź gotówka przy odbiorze.

 

6. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

99% zamówień naszych Klientów jest realizowana w ciągu 24h do 48 h od momentu przyjęcia zamówienia lub zaksięgowania za nie wpłaty na naszym rachunku bankowym. Zamówienia są realizowane zgodnie z kolejnością przyjęcia ich do sklepu.

 

7. W jaki sposób zostanę poinformowany o dacie wysyłki zamówienia?

W momencie wysyłki paczki na podany w zamówieniu adres mailowy zostanie wysłana wiadomość
z numerem listu przewozowego. Aktualny status przesyłki można sprawdzić na stronie firmy kurierskiej Pocztex lub DPD.

 

8. W jaki sposób zostanę poinformowany, że moje zamówienie zostało przygotowane do odbioru osobistego.

Na podany podczas zamówienia adres e-mail otrzymasz wiadomość potwierdzającą, iż zamówienie jest gotowe do odbioru.
Odbiór zamówienia możliwy jest w dni robocze w godzinach 7 - 17 w siedzibie firmy: Kokotów 703, 32-002 Węgrzce Wielkie.

 

9. Co w przypadku kiedy przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?

Po odebraniu przesyłki i stwierdzeniu uszkodzenia jeżeli jest to możliwe prosimy o spisanie protokołu szkody z kurierem doręczającym przesyłkę (posiadanie protokołu przyśpiesza czas rozpatrzenia reklamacji). Prosimy również o niezwłoczne wysłanie wiadomości mailowej na adres sklep@krakvet.pl zawierającej numer zamówienie oraz krótki opis problemu. Twoja reklamacja zostanie przez nas rozpatrzona w możliwie najkrótszym terminie.

 

10. Co w przypadku jeśli znalazłeś tańsza ofertę niż my proponujemy?

Jeśli wskażesz sklep oferujący ten sam towar po niższej cenie (wliczając koszt dostawy),
my sprzedamy Ci 2% taniej niż wskazany sklep - u nas zawsze kupujesz NAJTANIEJ!
Link do tańszej oferty należy umieścić w komentarzu do zamówienia.

 

11. W jaki sposób mogę się zapisać lub wypisać z newslettera?

Zaloguj się na stronie www.krakvet.pl w zakładce „ MOJE KONTO” znajdziesz informacje o możliwości zapisania lub wypisania z newslettera.

Chat

Proszę wybrać czat: